بین بگ چرمی ساده

bean bag 018

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,780,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ چرمی ساده یکی دیگر از بهترین محصولاتی است که تنها برای به آرامش رسیدن افراد مورد استفاده قرار می گیرد. این بین بگ دارای بدنه ای راحتی و منعطف است تا با قرار گیری بر روی آن بتوان به بهترین شرایط دست پیدا کرد. این محصول را می توان با خیالی آسوده در محیط های گوناگون قرار داد و از آن استفاده کرد. بین بگ از رویه ای چرم تشکیل شده است که نوع آن مصنوعی می باشد. به همین خاطر می تواند قیمت ارزان تری نسبت به سایر محصولات داشته باشد و به این صورت از مرغوبیت بالایی نیز برخوردار گردد. این محصول بی نظیر دارای بهترین ساختار می باشد که در عین سادگی کاربرد های زیادی خواهد داشت.

خرید بین بگ چرمی ساده

 بنابراین می توان از آن نهایت بهره برداری را به میان آورد و رضایت بخش ترین موقعیت را به دست آورد. این بین بگ را می توان به صورت مداوم مورد استفاده قرار داد و در هر موقعیتی آن را در دسترس استفاده کنندگان قرار داد. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده آن را برای استفاده در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. این وسیله راحتی و طبی بیش ترین میزان استفاده را برای رده سنی جوانان دارد که تمایل دارند این وسیله را در موقعیت مناسبی قرار دهند و برای زمان مطالعه و یا تماشای فیلم به آن مراجعه نمایند. بین بگ مد نظر از رویه ای با نهایت کیفیت برخوردار می باشد و می توان آن را به راحتی در اغلب موارد مورد استفاده قرار داد. اگر قصد خرید این بین بگ چرمی ساده را دارید می توانید از طریق مراجعه به فروشگاه اینتکس خرید آن را انجام دهید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...