بین بگ ایرانی زیر پایی دار

bean bag 001

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,880,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ ایرانی زیر پایی دار از بهترین رویه و بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد و آن را در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد. این بدنه راحتی و طبی در نهایت آرامش افراد را بر روی خود حفظ می کند و می تواند یکی از خاص ترین نمونه هایی باشد که امروزه افراد به جای استفاده از وسایل راحتی از آن بهره مد می شوند و ان را جزو وسایل پر استفاده در دسترس خود قرار می دهند. بین بگ ایرانی محصولی پر مصرف در خانه هر ایرانی می باشد که به راحتی می تواند در زمان مطالعه و تماشای فیلم و یا استراحت های روزانه برای آن ها کاربرد داشته باشد.


خانم های خانه دار که در منزل کار و فعالیت زیادی دارند و برخی از کار ها را به صورت نشستنی انجام می دهند تمایل به داشتن نشیمنی راحت و طبی دارند که در دسترس قرار داده و به استفاده مکرر از آن بپردازند. این بین بگ مورد بسیار مناسبی برای استفاده افراد خانه دار است و می تواند برای آن ها راحتی را ایجاد سازد تا بدن و ستون فقرات آن ها در موقعیت استاندارد و راحتی قرار گیرد. این بین بگ را می توان با کارایی مطلوب در اختیار افراد قرار داد و از داشتنش لذت برد. این بین بگ ایرانی زیر پایی دار را می توان از طریق فروشگاه اینتکس خریداری کرد.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...