بین بگ ایرانی با رویه اصل

bean bag 012

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,945,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ ایرانی با رویه اصل یکی دیگر از محصولات به روز و جدیدی است که برای راحتی افراد مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به مهیا کردن آرامش در بدن استفاده کنندگان است. این محصول را می توان با داشتن رویه اورجینال شناسایی کرد و به بهترین گزینه از محصولات طبی و راحتی دست پیدا کرد. این وسیله کاربردی جزو بهترین و منحصر به فرد ترین وسایلی می باشد که امروزه بیش ترین کاربرد را برای علاقه مندان دارد. در نتیجه پر استفاده و پر کاربرد می باشد و با این قابلیت ها شناخته شده است.

بین بگ ایرانی با رویه اصل | اینتکس ایران

بین بگ را برای استفاده در محیط های مختلف خریداری کنید. چرا که این محصول دارای قابلیت استفاده در محیط های مختلف را دارند و در هر مکانی اعم از محیط های خارج از منزل و یا داخل منزل کاربرد دارد. به همین دلیل است که بیش ترین فروش را در مقایسه با محصولات مشابه دارد و می تواند محبوبیت زیادی داشته باشد. محصول طبی و راحتی مد نظر را با قیمت مناسب خریداری کنید. در واقع خرید وسایل راحتی و مبل های راحتی نیاز به پرداخت هزینه زیاد دارد که برای اغلب افراد ممکن نیست. بنابراین با طراحی و تولید بین بگ ها مشکلات ناشی از هزینه برطرف می شود و می توان با خیالی آسوده به خرید آن اقدام کرد. بین بگ ایرانی با رویه اصل را از فروشگاه محصولات بادی اینتکس خریداری کنید.

خرید بین بگ ایرانی با رویه اصل | اینتکس ایران

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...