بین بگ اورجینال نرم

bean bag 011

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,185,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ اورجینال نرم ساخته شده توسط شرکت مبل شنی آرامش است که بدنه ای بزرگ و جادار را ایجاد کرده است. این بدنه ظرفیت یک نفره دارد تا افراد بتوانند با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن پرداخت و به محصولی شخصی و خصوصی برای یک نفر دست پیدا کرد. بین بگ اورجینال را می توان با داشتن بدنه ای اصل در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار داد. این محصول بدنه ای دارای وزن کم دارد که به راحتی در محیط های مختلف قابل استفاده است.

بین بگ اورجینال نرم | اینتکس ایران

 در مقایسه با مبل های راحتی دیگر که دارای وزن بالا هستند و گاهی افراد به تنهایی محصولات تک نفره را نیز نمی توانند جا به جا کنند می تواند مزیت های زیادی داشته باشد و با کیفیت بالا در اختیار آن ها قرار گیرد. بدنه از رویه ای با دوام ساخته شده است و می توان افراد را متقاعد به خرید کند. محصول دارای بدنه ای قابل شستشو است و در هر زمان می توان نسبت به شستن آن اقدام کرد. بدنه محصول نرمی و لطافت زیادی دارد به طوری که افراد در زمان نشستن بر روی آن ایجاد فرورفتگی می کند و بدن آن ها را در راحت ترین حالت قرار می دهد. بین بگ اورجینال نرم را می توان از فروشگاه اینتکس خریداری کرد.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...