استخر برزنتی پیش ساخته 2*3 خانوادگی اینتکس

Intex 28272

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
10,200,000
9,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته خانوادگی قابل حمل اینتکس یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در باغ و ویلا می باشد و می توان آن را به راحتی با خود در مسافرت نیز به همراه داشت. استخر پیش ساخته مد نظر به راحتی نصب و راه اندازی می شود و به ساده ترین حالت نیز جمع آوری می گردد. به دلیل تشکیل استخر پیش ساخته از اجزای آماده و از قبل ساخته شده افراد می توانند در هر محیطی نسبت به نصب و راه اندازی آن اقدام کنند و دچار مشکل نشوند. به همین خاطر است که در زمان رفتن به سفر افراد از استخر پیش ساخته قابل حمل اینتکس استفاده می کنند و با خود به حالت تاشو به همراه دارند.

استخر پیش ساخته خانوادگی قابل حمل اینتکس  در زمان نیاز نداشتن به استخر و تمایل به جمع آوری کردن آن به راحتی اجزای از قبل ساخته شده و تشکیل دهنده استخر پیش ساخته را از هم جدا می سازند و مجدد به محلی دیگر حمل می کنند. از این رو به این محصول استخر پیش ساخته قابل حمل می گویند. علاوه بر این موارد مواد اولیه تشکیل دهنده این محصول از وزن کم و سبک برخوردار است که می توان به راحتی آن را حمل و نقل کرد و به محیط های دیگر فرستاد. در نتیجه محصول برای استفاده در هر محیطی سازگاری دارد و آماده بهره برداری در انواع محیط ها می باشد. جهت خرید استخر پیش ساخته خانوادگی قابل حمل اینتکس می توانید از طریق همین صفحه و به صورت اینترنتی محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری و تلفنی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب3834 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع75 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

شروین علی نیا

این استخر پمپ تصفیه آب نداره؟
پمپ تصفیه آب فیلتری کوچک برای این استخر مناسبه؟

818 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

این استخر پمپ تصفیه آب ندارد اما این امکان رو دارید که به صورت مجزا خریداری کرده و از آن استفاده کنید. پمپ تصفیه آب فیلتری کوچک هم برای این استخر مناسب است

810 روز پیش ارسال پاسخ
فرهاد جوادی

برای راه اندازی این استخر نصاب نیاز است؟

818 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

خیر راه اندازی این استخر بسیار ساده است ولی اگر باز هم نیاز به نصاب دارید می توانید درخواست خود را ثبت کنید تا از طرف شرکت برای نصب این محصول با شما هماهنگ شود.

817 روز پیش ارسال پاسخ