پمپ باد پدالی بست وی Bestway 62004

Bestway 62004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
590,000 تومان

پمپ باد پدالی بست وی Bestway 62004 از سری محصولات پر کاربرد و پر استفاده است که از قیمت ارزان برخوردار می باشد و ساختاری ساده دارد. این محصول به ساده ترین حالت ممکن به کار گرفته می شود و می تواند بدنه های بزرگ را نیز راه اندازی سازد. با توجه به داشتن سری های مختلف که بر روی بدنه محصولات بادی متصل می شود می توان آن را برای اغلب وسایل بادی در نظر داشت و از آن بهره گرفت. روش استفاده از این محصول به این صورت است که بر روی بدنه آن که حالت پدالی دارد پا قرار می گیرد و به آن فشار اورده می شود.

پمپ باد پدالی بست وی Bestway 62004 | اینتکس ایران

از این رو بدنه شروع به تولید باد می کند که به وسیله سری مخصوص به اتصال به دریچه محصول وارد بدنه خواهد شد و محصول راه اندازی می شود. بنابراین تنها با حرکت و فشار پا بر روی پدالی که در واقع پمپ باد به حساب می آید محصولات بزرگ نیز راه اندازی می شوند و آماده استفاده علاقه مندان می گردند. این پمپ باد ساده و کاربردی است و از بدنه پلاستیکی برخوردار می باشد. وزن کم آن نیز به همراه داشتن محصول را آسان می سازد و می توان با خیالی اسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود. جهت خرید این نمونه از پمپ باد که کاربرد بسیار زیاد و منحصر به فرد دارد می توان به فروشگاه اینتکس مراجعه کرد.

خرید پمپ باد پدالی بست وی | اینتکس ایران

 نوع دستی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 6*19*30 سانتی متر 
 شرکت سازنده بست وی 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...