استخر بادی کودک طرح سفینه intex 58431

intex 58431

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
1,650,000
1,350,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح سفینه اینتکس یکی از خاص ترین مدل هایی است که این کمپانی عرضه کرده و با در اختیار داشتن این استخر بادی ، همواره یک سفینه را در اختیار فرزندان خود قرار خواهید داد! این استخر بادی ساختاری فوق العاده زیبا داشته و جزو استخرهای محبوب و پرفروش استخر بادی به شمار می رود. در ویدیو بالا نیز سعی کرده ایم تا به صورت کامل و جامع ویژگی های این استخر بادی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.


استخر بادی کودک طرح سفینه intex 58431 از سری استخرهای بادی منحصر به فردی است که به دلیل همین جذابیت در تولید و ساختار به این نام ملقب شده است. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر بادی دارای یک ساختار گرد می باشد که به صورت طرح دار شکل گرفته و در واقع نسبت به ساختار های ساده استخرهای بادی از این حیث پیشی گرفته است. بخش بالایی و زیرین این محصول همان طور که می توانید در تصاویر هم مشاهده کنید به صورت لبه بادی شکل گرفته و ساختاری یکسان را ارائه داده است. در واقع این دو بخش با ابعاد یکسان و به صورت یک شکل طراحی شده اند که باعث تشکیل شدن نواحی اصلی این محصول گردیده است. به جز این دو بخش شما می توانید ناحیه میانی این کالا را هم مشاهده کنید که دقیقا با بهره گیری از طرح یک سفینه ساخته شده و دارای شیارهایی می باشد که باعث جذابیت دو چندان این استخر از نظر طراحی و تولید شده است.

استخر بادی کودک طرح سفینه intex 58431 | اینتکس ایران

هم چنین دیگر مسئله ای که باید به آن اشاره داشته باشیم بحث رنگ بندی استخر بادی کودک طرح سفینه intex 58431 می باشد که به صورت یکدست آبی رنگ این کالا طراحی گردیده و یک رنگ زیبا و جذاب نیز به شمار خواهد رفت. هم چنین از نظر جنس بدنه نیز این استخر بادی ساختاری از نوع وینیل و یا به عبارت دیگر PVC دارد که یک جنس ضخیم و باکیفیت بوده و با خیالی راحت می توانید از این استخر بادی استفاده کنید. از نظر ابعاد و اندازه هم این استخر بادی کودک به گونه ای تولید شده است که افراد بزرگسال هم بتوانند به صورت نشسته درون این محصول قرار گرفته و در کنار کودک خود به بازی و تفریح بپردازند. با توجه به این موارد هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

نوعخانگی
ظرفیت 790 لیتر
قطر 188 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
وزن 3 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها طراحی زیبا در رنگ آبی
 قابل استفاده برای کودکان بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


در ویدیو بالا که به صورت تخصصی از سایت فروشگاه اینتکس ایران ارائه شده است ، شما می توانید آنباکس محصول و همین طور ویژگی های این کالا را به صورت کامل مشاهده کرده و با این استخر بادی جذاب و پرفروش به صورت کامل آشنا شوید. پس از مشاهده این کالا شما به ساده ترین شکل ممکن می توانید خرید و ثبت سفارش این محصول را از سایت رسمی اینتکس ایران با بهترین قیمت و کیفیت به ثبت برسانید.

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...