وان بادی کودک اینتایم طرح قلب

intime yt-218

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
کمی صبر کنید...

در میان مدل های مختلف استخر بادی ، عموما مدل هایی وجود دارد که از ان ها به عنوان وان بادی هم استفاده می شود. در این میان کمتر محصولی وجود دارد که دارای سایز کوچکی باشد و در عین حال ارتفاع بلندی نیز داشته باشد. وان بادی کودک اینتایم طرح قلب یکی از همین محصولات است که با بهره مندی از قطر 106 سانتی متر دارای ارتفاع 75 سانتی متری بوده و این امر سبب شده تا کودکان بتوانند در یک محیط با ابعاد کوچک و در عین حال با ارتفاع بلند به بازی و تفریح بپردازند.

طراحی شبیه به قلب این محصول نیز یکی دیگر از خصوصیات جذاب این کالا به شمار می رود که شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده نموده و یک کالای لوکس و دیدنی را در اختیار داشته باشید. هم چنین باید اشاره کنیم که این محصول دارای پنج عدد محفظه باد مجزا بوده که در کنار این پنج محفظه باد ، پنج دریچه برای تخلیه باد نیز قرار گرفته شده است که از خصوصیات این استخر یا وان بادی مرتفع به شمار می رود. با در نظر گرفتن تمامی این خصوصیات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم می باشد.

 نوع خانگی
 قطر 106 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 سازنده اینتایم
 کف بادی بله
 جنس رویه PVC دو لایه
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...