استخر بادی کودک اینتکس طرح لیمو ترش

intex 58432

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح لیمو ترش جذابیت زیادی دارد به طوری که افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند آبتنی و آب بازی را در داخل آن داشته باشند. کودکان که مخاطبان اصلی این محصول بادی می باشند همواره تمایل به استفاده کردن از آن دارند و می توانند در مسافرت و گردش نیز آن را داشته باشند. چرا که آبتنی تفریحات آبی مورد علاقه کودکان است که با داشتن جذابیت زیاد می توانند در داخل انواع استخر بادی حضور داشته باشند و هم از نظر ایمنی دارای درجه بالایی باشند و هم بتوانند نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورند. داشتن این محصول کاربردی و خاص سبب شده است که تمامی این نیاز ها پاسخ داده شود و در نهایت بتوان ایمن ترین تفریحات آبی را برای فرزندان خود ایجاد نمود تا در روز های گرم تابستان شرایط مورد علاقه خود را داشته باشند.

خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح لیمو ترش جدید استخر بادی برای رده سنی کودک دارای ایمنی زیاد می باشد چرا که دیواره آن با طراحی حلقه ای ساخته شده است که در ساخت آن نیز مواد اولیه با کیفیت به کار گرفته شده است و ایجاد ضخامت می کند. بدنه غیر قابل نشت و نفوذ نسبت به آب و رطوبت می باشد که توانایی ایجاد موقعیت دلخواه برای انواع تفریحات آبی را می کند و می تواند محیطی جادار برای تفریحات دست جمعی کودکان باشد. استخر بادی به راحتی راه اندازی می شود و مورد بهره برداری قرار می گیرد و در صورت تمایل به جمع آوری نیز به آسانی تخلیه می شود و بدنه به حالت تاشو در می آید تا فضای کمی را اشغال کند. به این ترتیب استفاده از آن لذت بخش است و توانسته رضایت مخاطب را جلب کند. چنانچه تمایل به انتخاب و خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح لیمو ترش دارید به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

 نوع گرد
 قطر 147 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 وزن 1.45 کیلوگرم
 ظرفیت 330  لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی ندارد
 سنین مورد استفاده بالای دو سال
 ضخامت بدنه 0.20 میلی متر
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ساختار سه حلقه و زیبا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...