استخر بادی سرسره دار کودک طرح اختاپوس

intex 56138

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,100,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار کودک طرح اختاپوس یکی از جذاب ترین و فانتزی ترین استخر های بادی است که روز های شادی را برای کودکان رقم می زند و می تواند تفریحات مهیج آبی را برای آن ها ایجاد سازد. استخر بادی مد نظر دارای سرسره بادی می باشد که هیجان بازی در داخل آن ایجاد می شود و می توان بهترین اوقات را برای کودکان رقم زد تا در فصول گرم سال انواع تفریحات مورد علاقه خود را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. این محصول را می توان به عنوان با کیفیت ترین وسیله برای رسیدن به تفریحات آبی در نظر گرفت که از بدنه ای با جنس وینیل تشکیل شده است که می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد.

قیمت خرید استخر بادی سرسره دار کودک طرح اختاپوس جدید داشتن استخر بادی مد نظر امکان آبتنی در فضای باز و در فصول گرم سال را ایجاد می کند و می تواند بهترین گزینه برای مسافرت و گردش باشد. چرا که بدنه به صورت تاشو حمل و جا به جا می شود و فضای کمی را اشغال می کند و می تواند به راحتی توسط انواع پمپ باد راه اندازی شود. بخش های تشکیل دهنده این استخر بادی دارای دریچه باد مجزا از هم می باشد که آب مورد نیاز جهت راه اندازی را تامین می کند و می تواند به سرعت کل بدنه را با ساختاری استاندارد و مقاوم در اختیار کودکان قرار داد تا تفریحات مهیج آبی ایجاد گردد و برای آن ها لذت بخش باشد. استخر بادی دارای ساختاری زیبا و فانتزی است که برای کودکان جذابیت دارد و می تواند مورد بهره برداری آن ها قرار گیرد و آن ها را مشتاق تفریحات مهیج آبی نماید. به منظور خرید آسان استخر بادی سرسره دار کودک طرح اختاپوس تنها می توان به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرد و محصول را از دسته بندی مربوط به استخر بادی وارد سبد خرید خود کرد.

نوعخانگی
ظرفیت داخل بدنه 229 لیتر
طول 234 سانتی متر
عرض 183 سانتی متر
ارتفاع 150 سانتی متر
جنس رویه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل
جنس کف PVC دو لایه
تحمل وزن سرسره54 کیلوگرم
ضخامت بدنه0.28 میلی متر
وزن بسته بندی4.750 کیلوگرم
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی
دارای دو حلقه شنا بادی مجزا
دارای آبپاش متصل به بدنه
مناسب سنین بالای دو سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...