استخر بادی خانوادگی هشت ضلعی اینتکس

intex 58492

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
3,950,000
3,780,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی هشت ضلعی اینتکس یکی از خاص ترین و بزرگ ترین محصولات بادی جهت داشتن تفریحات آبی است که برای استفاده خانوادگی ساخته شده است و فضایی بزرگ و جادار را رقم می زند. به طوری که تمامی اعضای خانواده در آن جای می گیرند و می توانند لحظات خوشی را داشته باشند. این محصول بی نظیر و خاص دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد که ضخامت زیادی را ایجاد کرده است و می تواند دیواره های مقاوم برای قرار گیری در مکان های مختلف را داشته باشد. به این ترتیب ضخامت دیواره با وجود ساختار با استحکام محصول توانسته طول عمر بالایی را رقم بزند که در نهایت رضایت مخاطب ایجاد می شود و می توان با خیالی آسوده آن را در مکان های مختلف استفاده کرد.

فروش استخر بادی خانوادگی هشت ضلعی اینتکس جدید قابلیت قرار گیری بر روی سطوح گوناگون به دلیل بخش کف دو لایه می باشد که ضخامت زیاد تری نسبت به قسمت های دیگر دارد و می تواند برای افراد کاربرد داشته باشد. داشتن استخر بادی خانوادگی راحت ترین حالت ممکن برای ایجاد موقعیت تفریحات آبی در فصول گرم سال است که با قیمت ارزان نسبت به خرید سایر استخر های آماده در اختیار افراد می باشد و می تواند مزیت های زیاد تری را نیز داشته باشد. امروزه به جهت گران بودن هزینه ایجاد استخر های بتنی افراد به سمت خرید استخر های آماده کشیده می شوند تا اوقات خوشی را داشته باشند و بتوانند به بهترین شکل جهت آبتنی و آب بازی در این موقعیت ها آماده باشند. به این ترتیب این استخر بادی گزینه ای مناسب است که قابلیت حمل به مسافرت و گردش را نیز دارد و می توان به راحتی توسط پمپ باد آن را راه اندازی نمود. به جهت انتخاب و خرید استخر بادی خانوادگی هشت ضلعی اینتکس به فروشگاه اینتکس ایران بروید و محصول را از دسته بندی استخر بادی سفارش دهید.

نوع تفریحی
ظرفیت 999 لیتر
طول 254 سانتی متر
عرض 254 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه وینیل
جنس بخش کناری وینیل
جنس کف وینیل دولایه
پمپ ندارد
دریچه تخلیه آب دارد
ضخامت بدنه0.30 میلی متر
سایر ویژگی ها ساختار سه طبقه
 دارای عمق مناسب
 مناسب سنین بالای 6 سال
 وزن بسته بندی : 7.65 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...