وان بادی حمام اینتایم سایز متوسط

intime yt-037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
کمی صبر کنید...

وان بادی حمام اینتایم سایز متوسط به رنگ آبی طراحی و تولید شده است که می تواند برای علاقه مندان بهترین موقعیترا جهت لذت بردن از فضای آبی ایجاد سازد. وان بادی محیطی برای حمام کردن است که بر روی آن روکش قرار گرفته است و از طراحی ایمن و استاندارد و مناسب برخوردار می باشد. با این وجود است که تمامی علاقه مندان به دنبال خرید آن هستند و امکان استفاده از آن در محیط های مختلف می باشد. وان بادی حمام برند و اصل است و ساخت شرکت معتبر می باشد در نتیجه در ساخت آن تمامی مواد اولیه با کیفیت و اصل به کار رفته است و می توان از وجود این محصول بی نظیر لذت برد.

 وان بادی در حمام استفاده می شود اما امکان استفاده از آن در فضای باز حیاط و باغ نیز وجود دارد. بدنه عایق بوده و با داشتن ضخامت زیاد توانایی ایجاد سازگاری های لازم را دارد و می تواند به بهترین شکل مورد استفاده افراد قرار گیرد. وان بادی حمام توانسته لذت حضور در آب گرم را نیز ایجاد سازد تا در نهایت بتوان به این صورت از حضور در آب گرم نیز لذت برد. علاوه بر این موارد بدنه ضد حساسیت می باشد تا تمامی افراد قادر به استفاده از آن باشند و دچار مشکل نیز نشوند. با این وجود است که قیمت خرید مناسبی دارد و در واقع خریدی به صرفه به حساب می آید که افراد را خوشحال و شاد می سازد. کسانی که به دنبال روشی مناسب جهت خرید وان بادی حمام اینتایم سایز متوسط می باشند می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنند و یا از طریق سایت این فروشگاه اقدام به خرید نمایند.

 نوع خانگی
 طول 142 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 برند اینتایم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ ندارد
نوع پمپ ندارد
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.8 کیلوگرم
 ارتفاع بلند
 دارای یک عدد کوسن بادی
 دارای روکش زیپ دار
 قابل استفاده برای تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...