استخر بادی کودک دخترانه پرنسس دیزنی

bestway 91047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
780,000
700,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک دخترانه پرنسس دیزنی با طراحی فانتزی برای رده سنی کودک ساخته شده است که آن ها را به خود جذب می کند و موجب استفاده آسان در مکان های مختلف می شود. به طوری که در مسافرت و گردش نیز کاربرد دارد و موقعیت را برای داشتن تفریحات آبی مهیج مهیا می سازد. این محصول سازگار و خاص دارای رنگی ثابت با طرح های ثابت و بدون تغییر است که می تواند موجب جلب توجه مخاطب شود و با توجه به روحیه کودکان ساخته شده است. به همین خاطر است که فروش بالایی دارد و جزو محبوب ترین استخر های بادی برای این رده سنی می باشد. این محصول خاص و منحصر به فرد را می توان با خیالی آسوده از نظر کیفیت و طول عمر خریداری کرد.

 چرا که ساخت شرکت معتبر بست وی می باشد که محصولی اورجینال خواهد بود. به طوری که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است و می تواند سازگاری های زیادی را رقم بزند. تنوع در رنگ های موجود در بدنه باعث شده است که کودکان تمایل زیادی به استفاده از آن داشته باشند و آن دسته از کودکان که از آب گریزان می باشند نیز با آن دوست شوند. در این صورت افراد آن را در موقعیت های مختلف به همراه دارند و مورد استفاده قرار می دهند و می توانند بهترین اوقات را برای کودکان رقم بزنند. این محصول به عنوان استخر توپ در فضای بسته نیز استفاده می شود و قادر به ایجاد شادی و جنب و جوش در کودکان می باشد و می تواند بسیار کاربردی باشد. کسانی که به دنبال خرید آسان استخر بادی کودک دخترانه پرنسس دیزنی می باشند می توانند از طریق مراجعه به سایت اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازند.

 نوع خانگی
 قطر 122 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 سازنده بست وی
 کف بادی-
 جنس رویه PVC دو لایه
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
وزن بسته بندی: 1.4 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...