استخر بادی سایبان دار جدید یونیکورن

intex 58438

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
1,100,000
999,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایبان دار جدید یونیکورن با طراحی به روز و شیک متناسب با سلیقه کودکان می باشد که ترکیب رنگ به خصوصی دارد تا کودکان را به خود جذب کرده و جزو برترین نمونه از استخر های بادی مورد استفاده آن ها می باشد. این محصول بی نظیر دارای سایبان بادی بوده است که با طرح یونیکورن توانسته در نظر کودکان جذاب محسوب شود و برای آن ها کاربردی باشد. از سوی دیگر بدنه در نهایت کیفیت تولید شده است که می تواند طول عمر بالا و سازگاری زیاد را ایجاد کند و برای استفاده کنندگان بهترین گزینه محسوب گردد.

استخر بادی سایبان دار جدید یونیکورن اینتکس با این وجود است که این محصول به عنوان یک استخر بادی تابستانی شناخته شده است و معرفی می شود که در زمان استفاده در فضای باز دارای سازگاری بوده است و می توان با خیالی آسوده آن را برای فرزندان خود تهیه کرد. وجود سایبان بادی سبب شده است که در روز های آفتابی کودکان با قرار گیری در این استخر بادی دچار آسیب نشوند و پوست آن ها در امان باشد. در این صورت مشکلی آن ها را تهدید نمی کند و می توان اوقات خوشی را کسب کرد. استخر بادی جدید برند و اصل است و می توان از نظر کیفیت اطمینان کامل را حاصل نمود و آن را خریداری کرد. بدنه در برابر اشعه خورشید مقاومت زیادی دارد و رنگ آن نیز ثابت و بدون تغییر می باشد تا در این صورت بتوان ظاهری ثابت و کاربردی را به دست آورد که در گذر زمان دستخوش تغییر نمی شود و کامل ثابت و زیبا است. چنانچه تمایل به خرید استخر بادی سایبان دار جدید یونیکورن دارید تنها می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و آن را سفارش دهید.

 نوع خانگی
 قطر 102 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 ظرفیت 45 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 سنین مورد استفاده بالای 2 سال 
 پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 1.48 کیلوگرم
دارای کف بادی
سایبان سرخود
ساخت شرکت اینتکس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...