کلاه شنا آبی اینتکس

intex 55991 blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
140,000 تومان
کمی صبر کنید...

کلاه شنا آبی اینتکس مناسب و ضروری جهت استفاده در محیط های آبی هنگام شنا می باشد تا موقعیت استانداردی را کسب کرد و به وسیله آن موها را جمع آوری نمود. در محیط های آبی موی افراد در آب شناور می شود که آزاردهنده نیز می باشد. به منظور جمع آوری این موارد می توان از کلاه شنا استفاده کرد که در رنگبندی مختلف ارائه می شود و می تواند افراد را برای شنا آماده سازد. این محصول از بدنه ای با جنس سیلیکونی تشکیل شده است که قابلیت انعطاف زیادی دارد تا در نهایت بتوان بدون هر گونه مشکل و دشواری آن را بر روی سر قرار داد و از آن استفاده کرد. 

از آن جایی که محصول مورد نظر فاقد سایزبندی می باشد دارای قابلیت کشسانی زیاد بوده است که در نتیجه می توان به راحتی بر روی سر آن را قرار داد و از داشتن آن لذت برد. با این وجود است که به همراه افراد در زمان رفتن به شنا در محیط های آبی به ویژه استخر می باشد و می تواند مزیت های گفته شده را ایجاد سازد و در نهایت می تواند بهترین گزینه برای استفاده مداوم باشد. چرا که از بدنه ای سازگار برخوردار است که ضخامت زیادی دارد و طول عمر بالایی نیز شامل آن می شود. این محصول بی نظیر با داشتن جنس غیر قابل نفوذ باعث شده است که کلر موجود در آب استخر به موها آسیب وارد نکند و بتوان بهترین اوقات را کسب کرد و از این رو ساعات طولانی بدون هر گونه مشکل به تفریحات آبی مشغول شد. هر یک از کسانی که به دنبال خرید آسان کلاه شنا آبی اینتکس می باشند تنها می توانند با مراجعه به سایت اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازند.

نوعلوازم شنا
 جنس بدنه سیلیکونی
رنگبندی 3 رنگ
 سنین مورد استفاده بالاتر از 8 سال
 وزن 62 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی هابدنه بدون لاتکس
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...