مبل بادی یک نفره مدل دلوکس گلبهی

intex 68590 pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان

مبل بادی یک نفره مدل دلوکس گلبهی بهترین گزینه برای استفاده در محیط های مرطوب می باشد که به دلیل داشتن بدنه غیر قابل نفوذ بهترین موقعیت را رقم می زند. این محصول با داشتن بدنه راحتی و طبی توانسته در استخر و یا در ساحل مورد استفاده قرار گیرد و به جهت ایجاد سطحی راحتی جهت استراحت افراد مد نظر قرار گیرد. از این رو فروش بالایی دارد و محبوبیت زیادی در آن به وجود آمده که تمایل افراد به خرید آن زیاد می باشد. مبل بادی رویه ای مواج دارد که می توان از این بخش برای داشتن نشیمن دقیق استفاده کرد. بر روی سطح مواج افراد قرار می گیرند و در شرایط استاندارد و راحتی واقع می شوند و می توانند بدون هر گونه مشکل به تفریحات خود ادامه دهند. نشیمن مشخص شده سبب تشکیل محصولی استاندارد و ایمن را داده است تا بتوان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و بهره مند شد. این محصول بر روی سطوح به آسانی قرار می گیرد و به صورت ثابت می باشد.خرید مبل بادی یک نفره مدل دلوکس گلبهی

علت ثابت ماندن بدنه سبک و توخالی این مبل بادی وجود مخزن آب در بخش کف می باشد که توانسته این بخش را سنگین کند تا بتوان به راحتی بر روی سطوح مختلف قرار گیرد و دچار مشکل نشود. به همین خاطر است که در طی استفاده از محصول بدنه به راحتی و به صورت ساکن بر روی سطح زمین قرار می گیرد و به اطراف تکان نمی خورد و در واقع تعادل لازم برای قرار گیری در این موقعیت را خواهد داشت. مبل بادی به راحتی جا به جا و حمل می شود و جزو محبوب ترین و جذاب ترین وسایل بادی می باشد تا بتوان از داشتن آن لذت برد و به بهره مندی از آن پرداخت. این محصول را می توان در مسافرت و گردش نیز با خود به همراه داشت و مزیت های زیادی را کسب کرد. جهت سفارش و خرید مبل بادی یک نفره مدل دلوکس گلبهی به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کنید و آن را ثبت نمایید.

مبل بادی یک نفره لوکس صورتی اینتکس

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 112 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
نوع مبلیک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت استفاده در مسافرت های مختلف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...