مبل بادی یک نفره صدفی آبی intex 66582

intex 66582

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره صدفی آبی intex 66582 یک مبل بادی زیبا و جذاب است که شرکت اینتکس این محصول را در راحت ترین حالت ممکن و با یک ساختار کاملا استاندارد طراحی و عرضه کرده است که این عامل باعث شده تا افرادی که قصد خرید یک مبل بادی را دارند بتوانند به بهترین شکل ممکن دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنند. در همین رابطه در بخش نخست از بررسی این محصول باید به نوع ظاهر این مبل بادی اشاره کنیم. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول همان طور که از نحوه نامگذاری محصول هم پیداست ساختاری شبیه به صدف را داراست که همین عامل باعث جذابیت و زیبایی دو چندان این کالا شده است. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که بخش نشیمنگاه این محصول دارای ساختاری طبی بوده و به صورت شیاردار طراحی و عرضه شده است که مزیت مهم این مبل بادی هم به شمار می رود.

مبل بادی یک نفره صدفی آبی intex 66582 | اینتکس ایران

به جز این موارد از نظر نوع رنگی بندی ، مبل بادی یک نفره صدفی آبی intex 66582 دارای رویه آبی رنگ بوده و بخش های کناری این محصول نیز مشکی رنگ است که باعث شده تا این کنار هم قرار گرفتن دو رنگ ترکیبی فوق العاده را شکل دهد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که از نظر ضخامت این مبل بادی به گونه ای تولید شده است که شما می توانید با اطمینان خاطر از این محصول در هر فضا و مکانی بهره ببرید. تحمل وزن 100 کیلوگرمی این محصول هم یکی دیگر از ویژگی های جذاب این مبل به شمار خواهد رفت. با توجه به تمامی این توضیحات ، شما می توانید به راحتی این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس ایران به قیمت عالی خریداری کنید.

خرید مبل بادی یک نفره صدفی آبی مدل intex 66582 | اینتکس ایران

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 114 سانتی متر
 عرض 109 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.2 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه گرد طرح صدفی
 دارای خاصیت طبی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...