مبل بادی کودک طرح کوالا

intex 68556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان

مبل بادی کودک طرح کوالا جدید ترین محصول موجود در دسته بندی مبل بادی است که برای رده سنی کودکان با طراحی فانتزی ارائه شده است که می تواند مناسب استفاده در مکان های مختلف باشد. در ساختار این محصول تکیه گاه بادی و استاندارد وجود دارد که راحتی را ایجاد می کند و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را برای قرار گیری کودکان رقم بزند. در این صورت به راحتی مورد بهره برداری قرار می گیرد و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. مبل بادی مد نظر شرایط دلخواهی را ایجاد می کند که در زمان بازی و یا تماشای انیمیشن مورد علاقه می توان بر روی آن قرار گرفت و ساعات طولانی این شرایط را دارا بود. به این ترتیب مبل بادی مد نظر پر فروش و محبوب است و توانسته توجه کودکان را به خود جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات بادی و استاندارد باشد.

خرید مبل بادی کودک طرح کوالا باکیفیت با توجه به این که محصول مورد نظر را می توان به وسیله پمپ باد راه اندازی کرد در کم ترین زمان آماده استفاده می شود و می توان بخش های مختلف آن را به صورت مجزا از هم راه اندازی کرد. به این ترتیب راه اندازی ساده می باشد و نیازی به آموزش ندارد. در زمان نیاز به جمع آوری نیز محصول به وسیله پمپ باد مکش می شود و باد داخل آن خالی می گردد تا برای نگه داری و یا حمل به مکانی دیگر بدنه ای تاشو را رقم بزند و حمل آن آسان گردد. مبل بادی رنگبندی زیبا نیز دارد که می توان آن را با دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودکان هماهنگ کرد و جذاب ترین حالت ممکن را برای استفاده و بهره برداری آن ها رقم زد. از این رو بی عیب و نقص می باشد و توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. مبل بادی کودک طرح کوالا با قیمت مناسب و کیفیت بالا که ساخت شرکت اینتکس می باشد در فروشگاه اینتکس ایران موجود است که می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود.

نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 35 کیلوگرم
 طول 65 سانتی متر
 عرض 64 سانتی متر
 ارتفاع 79 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع مبلیک نفره طرح دار کودک
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 400 گرم
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
مناسب رده سنی 3 تا 8 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...