مبل بادی یک نفره راحتی intex 68576

intex 68576

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,680,000 تومان

مبل بادی یک نفره راحتی intex 68576 سطحی راحتی و طبی است که تنها به دلیل ایجاد موقعیت راحتی برای استراحت و آرامش ساخته شده است. طراحی بی نظیر و منحصر به فرد این محصول می تواند رضایت مخاطب را به دنبال داشته باشد و در نهایت جزو وسایل منزل برای استفاده در طی سال های زیاد باشد. از این رو پر فروش و محبوب است و به وسیله آن می تواند توجه عده زیادی را جلب کرد. خرید یک مبل پارچه ای و چوبی نیاز به پرداخت هزینه زیاد دارد و محصولات گران برای به آرامش رسیدن افراد مورد استفاده قرار می گیرند اما این مبل بادی می تواند با هزینه کم خریداری شود و بهترین شرایط را برای علاقه مندان مهیا سازد تا دیگر نیازی به خرید مبل های دیگر با هزینه بالا نداشته باشد.

خرید مبل بادی یک نفره راحتی ارزان

محصول مورد نظر سبک و قابل حمل است و بدنه ای کم جا و خاص را شامل می شود. رویه آن طبی و مواج است تا افراد را دچار کمر درد و یا بدن درد نکند و بتوانند ساعات طولانی بر روی آن قرار گرفت. مبل بادی یک نفره راحتی intex 68576 با کیفیت و مرغوب است و سازگاری زیادی از خود نشان می دهد. به همین خاطر است که افراد مختلف با پوست های حساس قادر به استفاده از آن می باشند و می توانند شرایط خوبی را به دست آورند که مورد علاقه آن ها می باشد. مبل بادی تک نفره است و به صورت یک نفره برای افراد مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر است که یک محصول شخصی برای قرار گیری در بخش های مختلف منزل مانند اتاق خواب است که در این مکان برای استفاده آسان افراد قرار خواهد گرفت. با توجه به موارد گفته شده کسانی که تمایل به خرید مبل بادی یک نفره راحتی intex 68576 دارند تنها می توانند محصول را از طریق فروشگاه ایران اینتکس خریداری نمایند.

قیمت مبل بادی یک نفره سبز مخمل

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 124 سانتی متر
 عرض 119 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 مناسب استفاده در منزل
 دارای نشیمنگاه کامفورت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...