مبل بادی تک نفره اینتکس Intex 68586

Intex 68586

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,470,000 تومان

مبل بادی تک نفره اینتکس Intex 68586 از سری محصولات با کیفیت این شرکت معتبر می باشد که در طی استفاده بیش ترین مزیت را برای علاقه مندان ایجاد می سازد. این مبل بادی را می توان در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. ساختار محصول به گونه ای است که افراد را در موقعیت آرامش بخش قرار می دهد و می تواند بیش ترین میزان سازگاری را برای آن ها داشته باشد. به این ترتیب علاقه مندان می توانند آن را برای استفاده مداوم در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم مد نظر قرار دهند. در کنار محصول بخشی به مانند استوانه فرو رفته وجود دارد که در واقع محل قرار گیری بطری و یا لیوان می باشد.

 این محصول امکان دسترسی به نوشیدنی را افزایش می دهد و می تواند از ریخته شدن آن بر روی محصول نیز جلوگیری سازد. تکیه گاه در مبل بادی مد نظر مواج است و می تواند راحت ترین حالت را برای علاقه مندان ایجاد سازد. به همین خاطر است که بدن در حالت استاندارد قرار می گیرد و لحظات خوبی را برای استفاده کنندگان مهیا می کند. مبل بادی مد نظر وزن کمی دارد بنابراین برای استفاده در بخش های مختلف خانه به راحتی جا به جا می شود. برای خرید مبل بادی تک نفره اینتکس Intex 68586 تنها می توان به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کرد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 107 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه بادی مجزا
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 ابعاد بسته بندی: 28 در 30 در 11 سانتی متر
 ضد تعریق و مناسب استفاده بیماران
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...