مبل بادی تکیه گاه دار صورتی Intex 68592

Intex 68592

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان

مبل بادی تکیه گاه دار صورتی Intex 68592 از رنگی جذاب و زیبا تشکیل شده است که افراد زیادی را به خود جلب می کند. این رنگبندی و ساختار بی نقص و حرفه ای سبب جلب توجه مخاطب به این محصول می شود و فروش آن را به مراتب بالا تر از سایر محصولات بادی می کند. این مبل بادی دارای تکیه گاه محکم می باشد که در نتیجه ستون فقرات و کمر را احاطه کرده است. به همین خاطر می توان به طراحی حرفه ای و بی نقص محصول اشاره داشت و از آن در طی مدت زمان طولانی بهره مند شد. مبل بادی از نشیمن طبی برخوردار است که طراحی موج دار با بر آمدگی و فرو رفتگی دارد. 

در نتیجه کسانی که به سمت داشتن این محصول جذب می شوند می توانند بر روی آن ساعات خوبی را بگذرانند. در زمان استفاده از این محصول افراد راحت ترین حالت خود را تجربه می کنند و می توانند در آرامش باشند. بنابراین برای استفاده در مکان های مختلف و به جهت جایگزین شدن با سایر محصولات طبی و راحتی در نظر گرفته می شود و می تواند کاربرد های زیادی داشته باشد. وزن محصول سبک است و در نتیجه قابلیت حمل و نقل آن را آسان می سازد. کسانی که به دنبال یک محصول بی نقص و حرفه ای هستند تا با قیمت مناسب خرید آن را انجام دهند می توانند مبل بادی تکیه گاه دار صورتی Intex 68592 را با بدنه اصل و اورجینال از فروشگاه اینتکس سفارش دهند.

وعخانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 84 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ--------------------
ساختار رویهموج دار
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...