مبل بادی اینتکس صورتی intex 68569

intex 68569

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان

مبل بادی اینتکس صورتی intex 68569 از سری محصولات اصل و اورجینال است که از بدنه ای طبی برخوردار می باشد. این محصول را می توان با خود به محل های مختلف برد و از داشتن آن لذت برد. مبل بادی برای استفاده در بخش های مختلف منزل استفاده می شود و می توان آن را به راحتی در موقعیت های مختلف به کار برد. به طور مثال خانم های خانه دار زمانی که مشغول کار در آشپزخانه می باشند تمایل به برخورداری از نشیمن استاندارد خواهند بود تا در زمان فارق شدن از کار زمانی را به استراحت بپردازند. این مبل شنی با بدنه ساده بهترین گزینه برای این افراد است که در آشپزخانه قرار می گیرد و می تواند ساعات خوبی را برای استراحت ایجاد سازد.

مبل بادی اینتکس صورتی رنگ بر روی این محصول افراد تایم طولانی را می گذرانند و دچار مشکل نخواهند شد. از این رو محبوبیت زیادی دارد و مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است. مبل بادی برند و اصل است و ازبدنه ای با طول عمر بالا تشکیل شده است. به همین خاطر است که می توان آن را در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار داد بدون این که شاهد تغییر و آسیب در بدنه بود. نرمی و لطافت این محصول ناشی از وجود بدنه بادی و تو خالی است که راحتی خاصی را ایجاد می کند. برای خرید مبل بادی اینتکس صورتی intex 68569 با مناسب ترین قیمت و کیفیت می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل وب سایت به فروشگاه ایران اینتکس مراجعه نمایید.

خرید مبل بادی اینتکس رنگ صورتی

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 107 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC تمام مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح موج دار
 مناسب بزرگسالان و نوجوانان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...