شناور بادی شورتی طرح لودر Intex 59586

Intex 59586

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
330,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی طرح لودر Intex 59586 محصولی است که می توان از آن به عنوان یک وسیله برای تفریح و شناور ماندن کودکان بر روی آب به بهترین شکل ممکن نام برد. در واقع طراحی این محصول به گونه ای خواهد بود که کودک بین یک تا دو سال می تواند به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کرده و لذت ببرد. این شناور شورتی طرحی شبیه به یک ماشین لودر دارد که سبز رنگ بوده و می توانید رنگ های نارنجی و مشکی را هم بر روی بدنه اصلی این محصول به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید که قطعا برای کودک هم مناسب و ایده آل خواهد بود. نکته مهم دیگر در رابطه با این محصول بحث سه بعدی بودن طراحی آن است به گونه ای که ناحیه جلویی لودر را می توانید به صورت زیبا و جذاب مشاهده کرده و لذت ببرید.

شناور بادی شورتی طرح لودر Intex 59586 | اینتکس ایران

علاوه بر این ها شناور بادی شورتی طرح لودر Intex 59586 می تواند تا 20 کیلو گرم وزن را هم به ساده ترین شکل ممکن بر روی خود تحمل کرده و ایمنی کودک را بر روی آب حفظ کند. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که ساختار شورتی این محصول نیز باعث شده تا پای کودک به صورت دقیق و ایده آل داخل این محصول قرار گرفته و به بهترین شکل ممکن بدون نگرانی از بابت در خطر بودن کودک بتوانید سلامت او را تضمین کنید. راه اندازی و استفاده از این محصول هم کاری ساده و آسان می باشد به این صورت که به وسیله یک عدد پمپ باد این فرآیند برای شما امکان پذیر خواهد بود. با در نظر گرفتن این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش برای شما از سایت نمایندگی اینتکس ایران فراهم خواهد بود.

خرید شناور بادی شورتی طرح لودر مدل Intex 59586 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 86 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره-
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...