سرسره بادی کودک اینتکس intex 57469

intex 57469

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,700,000 تومان

سرسره بادی کودک اینتکس intex 57469 محصولی جذاب و مهیج است که قطعا در فصل فروش میتواند یک گزینه عالی برای خرید و استفاده برای بازی و تفریح کودکان باشد. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول به گونه ای طراحی و تولید شده است که کودکان می توانند در یک محیط بزرگ و ایده آل به تفریح و بازی بپردازند و از در اختیار داشتن این محصول نیز لذت ببرند. در همین راستا در این بخش قصد داریم تا ویژگی های این سرسره بادی را در اختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی کامل بتوانید دست به خرید این محصول بزنید. باید اشاره کنیم که این سرسره بادی دارای طراحی فوق العاده زیبایی است که می توانید طرح موج را هم بر روی این کالا به زیباترین شکل ممکن مشاهده کرده و جلوه ای فوق العاده را در کنار رنگ آبی و سفید مشاهده کنید. هم چنین باید اشاره کنیم که این محصول دارای ارتفاع مناسبی است به این صورت که کودک می تواند از ارتفاع ایده آلی به بازی بپردازد.

سرسره بادی کودک اینتکس intex 57469 | اینتکس ایران

به جز این موارد شما می توانید مشاهده کنید که سرسره بادی کودک اینتکس intex 57469 دارای دو عدد بورد و یا تخته شنا می باشد که هر دوی این موارد نیز دارای دستگیره های حمل و نقل بوده و به راحتی شما می توانید بدون نگرانی از بابت آسیب دیدن کودک خود این دو تخته شنا را در اختیار آن ها قرار دهید تا به بهترین شکل ممکن به بازی و تفریح بپردازند. بدنه ضخیم این محصول هم باعث شده تا مشتریان با خیالی راحت بتوانند بدون نگرانی از بابت سوراخ شدن و یا آسیب این محصول از آن بهره مند شوند. وزن باکس این سرسره بادی نیز 14.7 کیلوگرم می باشد که مقداری حمل و نقل آن را سخت کرده است. با در نظر گرفتن این موارد شما می توانید این محصول فوق العاده را برای فرزند خود از سایت فروشگاه اینتکس ایران با قیمت عالی به ثبت برسانید.

خرید سرسره بادی کودک اینتکس مدل intex 57469 | اینتکس ایران

 نوع خانگی
 طول 442 سانتی متر
 عرض 168 سانتی متر
 ارتفاع 163 سانتی متر
 ظرفیت آب 150 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم مات
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 14.7 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای شیب بالا
 دارای تشک مخصوص سرسره
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...