سرسره بادی تفریحی سایز بزرگ جدید اینتکس

intex 56167

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,700,000 تومان

سرسره بادی تفریحی سایز بزرگ جدید اینتکس برای گذراندن تفریحات آبی مهیج خریداری می شود و اوقات خوشی را برای رده سنی کودک ایجاد می کند و می تواند در بهترین حالت ممکن در اختیار افراد در مسافرت و گردش قرار گیرد. سرسره بادی مد نظر ساعات خوشی را برای کودکان رقم می زند و سبب بازی دست جمعی آن ها می شود و می تواند بدون نیاز به سایر وسایل اضافه برای کودکان شادی را ایجاد نماید.

خرید سرسره بادی تفریحی سایز بزرگ جدید اینتکس باکیفیت این محصول بدنه ای مقاوم دارد که در صورت داشتن چنین تفریحات مهیجی برای افراد لذت بخش است و طول عمر زیادی را رقم می زند و می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. از این محصول در فضای باز استفاده می شود و می توان آن را به راحتی راه اندازی و نصب کرد. فضای بزرگی برای راه اندازی آن نیاز است تا کودکان محیطی بزرگ را داشته باشند تا به همراه دوستان خود چنین تفریحات مهیجی را داشته باشند. به همراه این محصول دو تشک بادی مدل تخته شنا وجود دارد که به وسیله آن کودکان می توانند در سرسره بادی سر بخورند و حضور داشته باشند. سوار شدن بر روی این دو تخته شنا آسان است و به دلیل وجود دستگیره نگه دارنده می توان استاندارد ترین حالت ممکن را داشت و از شرایط لذت برد. این محصول بی نظیر دارای تعادل لازم در محیط های آبی می باشد به همین خاطر این دو تخته شنا بادی به تنهایی نیز در محیط آب های آرام استفاده می شوند و می توانند بهترین شرایط را ایجاد سازند تا تفریحات مورد علاقه کودکان رقم بخورد و ایمنی آن ها نیز تامین شود. علاقه مندان به داشتن سرسره بادی تفریحی سایز بزرگ جدید اینتکس می توانند با ورود به فروشگاه اینتکس ایران انتخاب و خرید محصول را از دسته بندی مربوط به آن انجام دهند و از داشتن آن لذت ببرند.

 نوع خانگی ، تفریحی
 طول 561 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 99 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.40 میلی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم مات
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
سنین مورد استفاده بالای 6 سال
 وزن 12.5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای شیب بالا
 دارای دو تشک مخصوص سرسره
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...