بازوبند شنا کودک طرح میکی موس bestway 91002

bestway 91002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
90,000 تومان

بازوبند شنا کودک طرح میکی موس bestway 91002 فانتزی و شاد است و برای ایجاد امنیت کودکان در محیط های آبی استفاده می شود. طراحی و ساخت این با توجه به سلیقه کودکان می باشد و از ترکیبی از بهترین مواد اولیه برخوردار است که رنگی ثابت را به آن بخشیده است. در واقع می توان این محصول را مورد استفاده طولانی مدت قرار داد و در معرض آفتاب استفاده نمود اما شاهد هیچ گونه تغییر در ظاهر آن نشد و توانست زیبایی آن را در مدت زمان طولانی دارا بود. محصول مورد نظر سبب ایجاد تعادل در کودکان در زمان حضور بر روی سطح آب می شود و می تواند مانع از فرو رفتن آن ها به داخل آب شود. در نتیجه بهترین نمونه از محصولات بادی است که می بایست به خرید آن اقدام نمود. بازوبند شنا کودک طرحی پر طرفدار دارد و برگرفته از کارتن میکی موس می باشد.

بازوبند شنا کودک طرح میکی موس bestway 91002 | اینتکس ایران

به همین خاطر جزو پر فروش ترین محصولات بادی است که علاقه مندان نسبت به خرید آن اقدام می کنند و می توانند از آن نهایت بهره برداری های لازم را به میان آورند. بازوبند شنا کودک طرح میکی موس bestway 91002 سبک و راحت است و بدون مشکل بر روی بازو های کودکان قرار می گیرد و تعادل آن ها را ایجاد می کند. به همراه داشتن آن نیز در زمان رفتن به گردش و مسافرت آسان می باشد چرا که وزن محصول کم است و به صورت تاشو در زمان خالی بودن از باد به راحتی ابعاد کمی را به خود اختصاص می دهد و در واقع کم جا می باشد. در نتیجه در کنار سایر وسایل مورد نیاز برای سفر و گردش قرار گرفته ومورد استفاده قرار می گیرد. خرید بازوبند شنا کودک طرح میکی موس bestway 91002 با داشتن رویه جذاب از فروشگاه اینتکس صورت می گیرد.

خرید بازوبند شنا کودک طرح میکی موس مدل bestway 91002 | اینتکس ایران

نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2 (در هر بازوبند)
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 111 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو طرح و رنگ مختلف
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...