بازوبند شنا کودک طرح ماشین Bestway 93402

Bestway 93402

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
90,000 تومان

بازوبند شنا کودک طرح ماشین Bestway 93402 مناسب استفاده رده سنی کودک است و برای قرار گیری آن ها در محیط های آبی ایمنی ایجاد می کند. به دلیل ساختار محصول و کاربرد آن کودکان می توانند در داخل فضا های آبی مشغول بازی شوند با این وجود که در داخل آب فرو نمی روند. در نتیجه با ایجاد تعادل در کودکان قادر خواهد بود آن ها را از بخش بازو بر روی سطح آب نگه دارد. بازوبند شنا کودک طرح ماشین Bestway 93402 طراحی فانتزی و زیبا دارد که مناسب روحیه کودکان است و نقش تعیین کننده برای ایجاد تفریحات آبی و مهیج آن ها را دارد. به این صورت نظر آن ها را به راحتی جلب می کند و جزو وسایل مورد استفاده در تفریحات آبی می باشد. اگر قصد بررسی محصول از نظر کیفیت را داشته باشیم می توان به بدنه منحصر به فرد آن اشاره کرد که با جنس وینیل ساخته شده است و با مرغوبیت زیاد قادر به داشتن سازگاری بالا می باشد.

بازوبند شنا کودک طرح ماشین Bestway 93402 | اینتکس ایران

 سازگاری بالا در زمان استفاده از محصول شامل ضد حساسیت بودن آن است تا بدون کودکان را دچار آسیب نکند و بتوان با خیالی آسوده از محصول بهره مند شد. این وسیله کاربردی و ضروری برای کودکان بدون مشکل استفاده می شود و دارای رنگبندی شاد و متنوع می باشد تا در نتیجه بتوان با خیالی آسوده آن را به عنوان هدیه نیز خریداری کرد و موجب اشتیاق رده سنی کودکان به محصول بادی شد. همواره می توان بازوبند شنا کودک طرح ماشین Bestway 93402 را از بین محصولات بادی موجود در فروشگاه اینتکس انتخاب کرد و نسبت به ثبت سفارش آن برای خرید اقدام نمود. همچنین می توان به صورت غیر حضوری از سایت نمایندگی اینتکس خرید خود را نهایی کرد.

خرید بازوبند شنا کودک طرح ماشین مدل Bestway 93402 | اینتکس ایران

نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2 (در هر بازو بند)
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن  100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح و رنگ مختلف
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...