بازوبند شنا بادی اینتکس بزرگ Intex 59642

Intex 59642

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
85,000 تومان

بازوبند شنا بادی اینتکس بزرگ Intex 59642 ساده اما کاربردی و ضروری می باشد و می تواند ایمنی کافی برای قرار گیری در محیط های آبی را ایجاد سازد. بازوبند بادی بر روی بازو ها قرار می گیرد و به دلیل داشتن حالت معلق بر روی سطح آب های آرام می تواند این خصوصیت را نیز برای افراد ایجاد سازد تا به داخل آب فرو نرفته و بتوانند تعادل لازم در این محیط را داشته باشند. اگر بخواهیم از نظر کیفیت محصول را بررسی کنیم باید بگوییم که بدنه از جنس وینیل با کیفیت می باشد که در نهایت کیفیت بوده است و ضخامت زیادی را شامل می شود. این بدنه بدون ایجاد حساسیت و مشکل برای کودکان مورد استفاده قرار گرفته و برای آن ها بهترین و بیش ترین میزان کارایی را ایجاد می کند. به همین خاطر است که توجه افراد به سمت خرید این محصول جذب می شوند و تمایل به مورد استفاده قرار دادن این محصول برای کودکان دارند.

خرید بازوبند شنا بادی اینتکس سایز بزرگ

در نتیجه می توان به این محصول یک محصول بادی با نهایت کیفیت گفت و آن را به افراد زیادی پیشنهاد داد. کیفیت بالا سبب جلب مخاطب می شود و می تواند برای آن ها طول عمر بالایی را ایجاد سازد تا به وسیله آن در موقعیت های مختلف آبی قرار گرفته و به تفریحات آبی و ایمن مشغول شوند. بدنه بادی و نرم بوده است و از وزن کم برخوردار است تا بتوان آن را به راحتی بر روی بازوی کودکان قرار داد و مورد استفاده آن ها قرار داد. تا بدون هیچ مشکلی از حضور در محیط های آبی لذت برد و فرزندان خود را نیز در موقعیت ایمن و استاندارد قرار داد. با توجه به چنین مواردی متقاضیان جهت خرید محصول زیاد می باشند و محصول به محصولی پر فروش و منحصر به فرد تبدیل شده است که از فروشگاه اینتکس ایران خریداری می شود.

فروش بازوبند شنا بادی اینتکس کودک

نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 6 تا 12 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای رنگ نارنجی زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...