استخر پیش ساخته 76*305 اینتکس intex 26702

intex 26702

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 76*305 اینتکس intex 26702 از سری استخرهای تولید شده توسط شرکت اینتکس است که با ابعاد و قطر 3 متری که دارد باعث شده تا بتوانید در داخل حیاط ، ویلا و یا دیگر مکان های مشابه اقدام به نصب و راه اندازی این محصول کرده و از امکانات فوق العاده این محصول زیبا و باکیفیت استفاده کنید. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که این استخر پیش ساخته ساختاری گرد را داراست و این گرد بودن باعث شده تا فضای کاملی را برای استفاده تفریحی در اختیار داشته باشید. هم چنین از این محصول برای موارد صنعتی نظیر پرورش ماهی هم می توانید به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و لذت ببرید. در کنار این موارد باید اشاره داشته باشیم که این استخر قابلیت استفاده به عنوان استخر پیش ساخته ذخیره آب را هم داراست که از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار خواهد رفت.

استخر پیش ساخته 76*305 اینتکس intex 26702 | اینتکس ایران

به جز این موارد باید اشاره کنیم که استخر پیش ساخته 76*305 اینتکس intex 26702 دارای پمپ تصفیه آب فیلتری هم می باشد که باعث شده تا فرآیند تصفیه کردن آب استخر به بهترین شکل ممکن انجام شود. علاوه بر این ها ارتفاع 76 سانتی متری ایناستخر نیز باعث شده تا ورود و خروج به داخل این استخر به ساده ترین شکل ممکن انجام شود. از دیگر مزایای این محصول می توان به وجود ساختار و بدنه برزنتی سه لایه این استخر اشاره کرد که یک محصول ایده آل و با کیفیت بوده و بدون نگرانی می توانید از این محصول در تمامی شرایط مختلف آب و هوایی بهره مند شوید. تمامی این توضیحات نشان می دهد که این استخر یک محصول ایده آل بوده و با خیالی راحت می توانید از فروشگاه اینتکس ایران اقدام به خرید و ثبت سفارش این محصول نمایید.

خرید استخر پیش ساخته 76*305 اینتکس مدل intex 26702 | اینتکس ایران

نوعگرد
ظرفیت آب4485 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

ناشناس

قیمت این استخر با دربوش و زیرانداز چه قیمتی دارد

248 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

شما میتونید قیمت درپوش و تاتامی استخر رو داخل دسته بندی لوازم یدکی اینتکس مشاهده کنید

247 روز پیش ارسال پاسخ