استخر پیش ساخته مستطیلی 5 متری intex 26356

intex 26356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
68,000,000
65,000,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته مستطیلی 5 متری intex 26356 هم یکی دیگر از استخرهایی است که در واقع تحت عنوان استخر پنج متری شناخته می شود اما ابعاد این استخر از پنج متر بزرگتر می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این استخر در طول 549 سانتی متر و عرض 274 سانتی متر طراحی و تولید شده است. ارتفاع این استخر هم 132 سانتی متر می باشد که در واقع بزرگ ترین ارتفاع در میان استخرهای پیش ساخته اینتکس نیز به شمار می رود. از نظر نوع طراحی نیز شما می توانید یک بدنه کاملا ساده را با رنگ تیره مشاهده کنید که باعث شده تا تمام سنین با توجه به این رنگ بتوانند بدون نگرانی از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. هم چنین باید عنوان کنیم که این استخر پیش ساخته در واقع با امکانات فوق العاده ای هم ارائه شده است که دیگر شما را از خرید مجزای این موارد بی نیاز کرده است.

استخر پیش ساخته مستطیلی 5 متری intex 26356 | اینتکس ایران

در واقع شما می توانید مشاهده کنید که استخر پیش ساخته مستطیلی 5 متری intex 26356 در کنار باکس بسته بندی خود دارای یک عدد نردبان ، پمپ تصفیه آب شنی ، زیرانداز و درپوش می باشد که هر آن چه که برای راه اندازی و استفاده از این محصول نیاز است را دارا خواهد بود. علاوه بر این ها شما می توانید مشاهده کنید که از این استخر به جز موارد تفریحی ، می توانید برای موارد صنعتی نظیر پرورش ماهی و همین طور استخر ذخیره آب کشاورزی هم استفاده نمایید که مزیت مهم این استخر پیش ساخته نیز به شمار می رود. با توجه به این توضیحات و با در نظر گرفتن قیمت ایده آلی که این استخر دارا می باشد ، امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه اینتکس در ایران برای شما فراهم خواهد بود.


استخر پیش ساخته مستطیلی 5 متری intex 26356 یکی ازپرفروش ترین و پرکاربرد ترین استخر های پیش ساخته تولید شده با ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات آبی خانگی می باشد. این استخر پیش ساخته جدید در واقع شامل یک بدنه اصلی و فریم های نصب شونده بوده که به راحتی امکان جا به جایی و همچنین حمل را فراهم می سازد. محصولی که نسبت به استخر های بتنی قابلیت راه اندازی سریع را داشته و به دلیل داشتن قیمت بسیار مقرون به صرفه دارای فروش بالایی می باشند. گفتنی است که جنس بدنه استخر پیش ساخته عمیق از نوع پی وی سی با ترکیبی از الیاف شمعی با ساختار چندلایه لایه می باشد. این بدنه با وجود کیفیت و ضخامت بسیار بالا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت تا به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه صندوق دار نیز قابل حمل و جابجایی  باشد.

 بدنه این محصول توسط فریم های آلومینیومی گالوانیزه راه اندازی شده که کاملا ضد زنگ و همچنین سبک می باشند. در ضمن وجود وزن سبک، این پایه ها دارای تحمل وزن بالایی بوده تا استحکام لازم را برای استخر مربوطه به همراه داشته باشد. برای نصب این گونه استخر ها می توان به دو صورت عمل کرد که روش اول آن، نصب استخر توسط مصرف کنندگان با کمک پکیج راهنمای همراه استخر و احداث استخر به وسیله نصاب های شرکت اینتکس که استخر شما را در کوتاه ترین زمان و با اطمینان بالایی راه اندازی شود. گفتنی است که فروش استخر پیش ساخته فوق به صورت اینترنتی و یا تلفنی امکان پذیر بوده و پس از ثبت سفارش در فروشگاه اینتکس در کوتاهترین زمان برای شما ارسال و نصب خواهد شد.

ابعاد و اندازه دقیق استخر پیش ساخته مستطیلی 5 متری intex 26356

استخر پیش ساخته فوق دارای ابعاد بسیار مناسب و قابل استفاده در فضای باز نیز می باشد که این استخر پیش ساخته دارای ابعاد مناسبی معادل طول 975 سانتی متر،عرض 488 سانتی مترو همچنین ارتفاع 132 سانتی متربوده که سومین استخر پیش ساخته بزرگ محسوب می شود و به راحتی قابل استفاده جهت شنا و همچنین تفریحات آبی بوده ودر صنعت کشاورزی و پرورش ماهی دارای ابعاد مناسبی می باشد که کاربرد فراوانی نیز داشته است. لازم به ذکر است این ابعادشامل حالت راه اندازی شده این استخر بوده و تمام قسمت های بدنه به جز پایه ها را شامل خواهد شد. در ضمن گفتنی است زمانیکه این استخر را جمع می کنید ابعاد آن بسیار کوچک شده تا به راحتی توسط ماشین های سبک نیز قابل حمل باشند. با توجه به ابعادذکر شده ظرفیت آب استخر پیش ساخت فوق  54368 لیتر بوده کهتقریبا حجم 90 درصدی بدنه محصولرا شامل می شود .

چگونگی نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته مستطیلی 5 متری intex 26356

برای نصب استخر پیش ساخته مستطیلی با سایز بزرگ توسطمصرف کننده باید از دفترچه راهنما به همراه استخر استفاده نمود و به صورت صحیح نیز اقدام به نصب استخر مربوطه نمایید و با دقت فراوان استخر را با توجه به دفترچه نصب و مورد استفاده قرار دهید یا اینکه نصب و راه اندازی این استخر آماده را بر عهده نصابان شرکت اینتکس بگذارید تا به راحتی و در مدت زمان کوتاه بدون هیچ مشکل و نگرانی از این استخر پیش ساخته استفاده نمایید. البته در صورتی که نصب این استخر توسط کارشناسان شرکت اینتکس انجام گیرد سریع تر و مطمئن تر راه اندازی خواهد شد که به هیچ عنوان دچار مشکل و آسیبی نیز نخواهد شد. گفتنی است که این استخر پیش ساخته بزرگ همیشه از لوازم کاملی برخوردار می باشد که این لوازم شامل زیرانداز، درپوش و نردبان و همچنین پمپ تصفیه آب که هر کدام از بسته بندی استخر قرار می گیرند و روی جعبه استخر نیز تصاویر آن ها طراحی می شود.

نحوه سفارش استخر پیش ساخته مستطیلی 5 متری intex 26356

این محصول یکی از تولیدات زیبا و پر فروش شرکت اینتکس می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار گشته و با قیمت مناسب به فروش می رسد. جهت خرید این استخر پیش ساخته با شرکت اینتکس تماس گرفته و محصول خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن  درب منزل تحویل بگیرید.

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب17203 لیتر
طول549 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه دارد
نوع پمپ شنی 220 ولت
درپوش دارد
زیرانداز دارد
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

احمد رادمنش

بسیار باکیفیت و درجه یک خوشحالم به حرف اقای غفاری اعتماد کردم و بجای جنس ایرانی استخر اینتکس خارجی خریدم

458 روز پیش ارسال پاسخ