استخر پیش ساخته 4*2 بیضی اینتکس طرح چوب

intex 26793

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
36,000,000 تومان

استخر پیش ساخته 4*2 بیضی اینتکس طرح چوب ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد که در کنار هم تشکیل یک محصول بی نظیر و حرفه ای را داده اند. تا از آن به عنوان استخر تفریحی و یا استخر صنعتی استفاده شود. بهره برداری از این محصول بسیار زیاد است چرا که بدنه ای استوار و محکم دارد و می تواند برای مدت زمان طولانی موقعیت خود را حفظ کند. بدنه از جنس برزنت با الیاف شمعی تشکیل شده است که طرح چوب می باشد و جذابیت زیادی ایجاد می کند. همچنین پایه های آن از نوع آلومینیوم ضد زنگ می باشد که می تواند استحکام لازم را برقرار سازد و از آن جایی که به شکل یو می باشد به سطح زمین متصل می شود و بدنه را محکم می کند. این پایه ها از تحرک بدنه بر روی سطوح جلوگیری می کند و می تواند رضایت مخاطب را جلب کند. استخر پیش ساخته مد نظر دارای دریچه تخلیه آب در بدنه خود می باشد که به راحتی بتوان آب را تعویض کرد و یا برای تمیز کردن استخر بدنه را تخلیه نمود. 

در هر صورت این قابلیت نیز وجود دارد و افراد می توانند از آن بهره مند شوند. علاوه بر این موارد محصول دارای پمپ تصفیه آب فیلتری نیز است که در کنار بدنه قرار می گیرد و به آن متصل می شود و در نهایت می تواند آب داخل بدنه را به صورت مداوم تمیز و عاری از آلودگی سازد. این خصوصیات منحصر به فرد در محصول مورد نظر وجود دارد و افراد می توانند با خیالی آسوده از داشتن آن بهره مند شوند. نردبان که اصلی ترین وسیله برای استفاده از محیط استخر پیش ساخته است در کنار محصول وجود دارد و به صورت رایگان به خریداران داده می شود. از این رو محصولی به صرفه خواهد بود که کاربرد زیاد دارد. جهت سفارش و خرید استخر پیش ساخته 4*2 بیضی اینتکس طرح چوب با قیمت مناسب و کیفیت اصل تنها می توان به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرد.

نوعبیضی
ظرفيت آب8400 ليتر
طول400 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگی هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه های تخلیه آب
دارای انعطاف بدنه بالا
اقلام همراهنردبان

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...