استخر پیش ساخته 366*732 بست وی Bestway 56475

Bestway 56475

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
61,000,000 تومان

استخر پیش ساخته 366*732 بست وی Bestway 56475 فضای بزرگی را تشکیل داده است که با داشتن آن می توان بهترین موقعیت را به دست آورد و از داشتن آن لذت برد. این محصول به عنوان یک جایگزین مناسب به جای استخر های بتنی و قدیمی ساخته شده است و مورد استفاده قرار می گیرد در نتیجه می تواند تمامی امکانات لازم را داشته باشد تا دیگر نیازی به احداث چنین فضایی در مکان های شخصی وجود نداشته باشد. استخر پیش ساخته می تواند با ایجاد استحکام زیاد و قابلیت جا به جایی آسان توجه عده زیادی را به خود جلب کند و در نتیجه با طول عمر بالا فضایی دلخواه بوده باشد. امکانات کامل شامل این محصول شده است که از مهم ترین آن می توان به پمپ تصفیه آب شنی اشاره کرد که لازم و ضروری می باشد و با قدرت بالا قادر به تصفیه آب استخری به این بزرگی به صورت مداوم بوده است.

 از این رو به بدنه متصل می شود و کارکرد مداوم دارد تا در هر موقعیت بتوان از این فضا نهایت استفاده های لازم را به میان آورد و از آن لذت برد. استخر پیش ساخته به همراه خود دارای نردبان نیز می باشد که امکان عبور و مرور به داخل بدنه را آسان می کند و می تواند مسیر را مشخص نماید. این محصول ضد زنگ است و در نهایت پوسیدگی ایجاد نمی کند. از این رو منحصر به فرد خواهد بود. علاوه بر این موارد زیر انداز و در پوش نیز دارد که در تمامی مواقع موجب ایجاد موقعیت سازگار و دلخواه خواهد شد که توجه افراد را جلب کرده و به سمت خرید آن کشیده می شوند. افرادی که دارای موقعیت برای نصب این استخر می باشند و تمایل به خرید استخر پیش ساخته 366*732 بست وی Bestway 56475 دارند می توانند به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و به راحتی محصول را سفارش دهند.

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب30045 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپشنی 5678 لیتری
درپوشدارد
زیراندازدارد
سایر ویژگی هامناسب تفریحات آبی داخل منزل
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان
اقلام همراهدفترچه راهنما ، نردبان ، درپوش و زیرانداز


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...