استخر پیش ساخته 274*640 بست وی Bestway 5611z

Bestway 5611z

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
57,000,000 تومان

استخر پیش ساخته 274*640 بست وی Bestway 5611z یکی دیگر از جدیدترین انواع استخر پیش ساخته برزنتی سایز بزرگ بوده که توسط کارخانه بست وی با ساختاری استاندارد و بدنه باکیفیت و طول عمر بالا و قیمتی مناسب طراحی و روانه بازار شده است. ساختار اصلی بدنه این استخر بادی کاملا مستطیل شکل بوده و تمامی محیط اطراف آن را پایه های یو شکلی تشکیل داده و این سازه های فلزی فرم اصلی بدن محصول را ایجاد کرده و موقعیت استخر پیش ساخته شما را بر روی سطح زمین ثابت باقی نگه می دارند. 

بدنه اصلی این استخر پیش ساخته از مرغوب ترین نوع برزنتی سه لایه با الیاف ابریشمی تولید شده تا شما بتوانید از این محصول در فضای باز و تمامی شرایط اب و هوایی متناسب با نیاز خود در مصارفی از قبیل تفریحات خانوادگی و پرورش ماهی در نظر بگیرید. چرا که این نوع جنس بدنه باکیفیت بوده و در اثر تماس با دماهای مختلف آب ، قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و مواردی از این دست موجب افت کیفیت در بدنه آن نخواهد شد. در نظر داشته باشید در داخل بسته بندی این استخر پیش ساخته پمپ تصفیه آب فیلتری سایز بزرگ ، نردبان دو طرفه استخری و یک عدد درپوش استاندارد وجود داشته تا شما دیگر برای استفاده از این استخر پیش ساخته نیاز به تهیه تجهیزات جانبی نداشته باشید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر پیش ساخته 274*640 بست وی Bestway 5611z را دارید می توانید به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید و یا به صورت حضوری و تلفنی به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعمستطیلی
ظرفيت آب19281 ليتر
طول640 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشدارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه های تخلیه آب
دارای انعطاف بدنه بالا
اقلام همراهنردبان ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...