استخر پیش ساخته اینتکس برزنتی سایز کوچک

Intex 28270

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
6,990,000
5,950,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس برزنتی سایز کوچک ارائه شده از تولیدی اینتکس طرحی استاندارد و ایمن بوده است. به همین خاطر است که می توان به وسیله آن بهترین تفریحات آبی و مهیج را در محیط های شخصی به وجود آورد. بدنه برای استفاده تمامی سنین کاربرد دارد و دارای سازگاری های بالایی می باشد. برای جلوگیری از سر خوردن هنگام حضور در داخل بدنه استخر پیش ساخته در داخل آن بافتی توری مانند قرار دارد که ایمنی افراد را تضمین می کند. به همین خاطر در زمان قرار گیری در داخل استخر پیش ساخته با بدنه برزنتی افراد می توانند آرامش داشته باشند و مشکلی برای آن ها رخ ندهد.

 محصول دارای پایه های استوار بر روی سطح زمین است به طوری که می تواند بر روی سطوح بدون حرکت و ثابت قرار گیرد. در نتیجه بر روی سطوح صاف و لغزنده بر اثر خیس شدن نیز قادر به قرار گیری به حالت ساکن می باشد. این محصول را می توان به راحتی مورد استفاده کودکان نیز قرار داد و برای آن ها شرایط دلخواهی ایجاد نمود. به دلیل حجم کم بدنه و نیاز بودن به میزان آب کم افراد به راحتی قادر به تامین آب آن می باشند و می توانند در هر محیطی آن را نصب و راه اندازی کنند. برای راحتی خرید استخر پیش ساخته اینتکس برزنتی سایز کوچک می توان به نمایندگی اینتکس ایران به صورت اینترنتی و تلفنی از سراسر کشور مراجعه کرد.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب1662 لیتر
طول220 سانتی متر
عرض150 سانتی متر
ارتفاع60 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
وزن: 13 کیلو گرم
اقلام همراهبسته تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...