استخر پیش ساخته 175*300 اینتکس

intex 26784

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
25,000,000
23,400,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 175*300 اینتکس به عنوان استخری کمجا و منحصر به فرد معرفی می شود که دارای استفاده آسان بوده است و افراد می توانند در موقعیت های مختلف نسبت به داشتن آن اقدام نمایند. این محصول بی نظیر به دلیل داشتن امکانات و ابعاد مناسب در زمینه صنعت نیز مورد استفاده قرار می گیرد و مزیت های زیادی را ایجاد می کند. علاوه بر این موارد محصولی کمجا می باشد که در حیاط های بزرگ  و باغ و ویلا می توان آن را برای داشتن بهترین تفریحات آبی استفاده کرد. استخر پیش ساخته از سازه های از قبل ساخته شده تشکیل شده است تا به راحتی توسط افراد خریداری شود و بتوان با خیالی آسوده در کم تر از نیم ساعت نسبت به راه اندازی آن اقدام کرد. 

بسته آموزشی در کنار این محصول ارائه می شود که نحوه کنار هم قرار دادن اجزای آن توضیح داده شده است و افراد می توانند به راحتی ان را راه اندازی نمایند. این محصول سازگار با بدنه دلخواه و ضد حساسیت توانسته تفریحات آبی مهیج را رقم بزند و در این صورت رضایت مخاطب را جلب کند. با این وجود است که طرفداران زیادی دارد و با قیمت مناسب نیز به فروش می رسد. نردبان که بخش مهمی در استخر های پیش ساخته است به صورت رایگان در اختیار خریداران محصول قرار می گیرد و می تواند سبب عبور و مرور آسان آن ها به داخل استخر پیش ساخته شود. نردبان از نوع آلومینیومی می باشد که ضد زنگ نیز خواهد بود و طول عمر بالایی دارد. کسانی که به دنبال خرید استخر پیش ساخته 175*300 اینتکس می باشند می توانند به فروشگاه اینتکس ایران وارد شده و محصول را وارد سبد خرید خود نمایند.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3539 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض175 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری (2006 لیتر)
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان نیم ساعت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان ، بسته آموزشی

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...