استخر پیش ساخته 122*549 اینتکس 26732

intex 26732

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
46,000,000
43,400,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 122*549 اینتکس 26732 یکی از سازگار ترین استخر های پیش ساخته می باشد که بدنه ای بزرگ داشته و می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. این استخر پیش ساخته دارای قطر پنج و نیم متری است که به نوبه خود فضایی بزرگ و وسیع را ایجاد می کند و می تواند به جهت داشتن انواع تفریحات مهیج آبی مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه بهترین گزینه برای استفاده در باغ و ویلا می باشد که فضایی بزرگ برای راه اندازی و نصب آن در دسترس می باشد. استخر پیش ساخته توسط شرکت اینتکس ساخته شده است که بهترین متریال در آن به کار رفته است تا افراد بتوانند بدون مشکل و دشواری از آن بهره مند شده و بتوانند در طی سال های زیاد از آن لذت ببرند. استخر پیش ساخته مد نظر می تواند به جهت ایجاد استخر های تفریحی استفاده شود و همچنین می توان برای ایجاد استخر های صنعتی از آن استفاده کرد.

استخر پیش ساخته 122*549 اینتکس مدل 26732

پمپ تصفیه آب در کنار محصول وجود دارد که از نوع فیلتری است تا در هر زمان که نیاز باشد بتوان فیلتر داخل آن را تعویض نمود و مجدد برای استفاده و بهره برداری آماده کرد. این محصول بی نظیر دارای درپوش و زیر انداز و نردبان نیز می باشد تا بتوان با خیالی آسوده از محصول استفاده کرد و از آن مراقبت نمود و اوقات خوشی را رقم زد. این محصول به دلیل داشتن درپوش در روز های آفتابی و گرم پاییز نیز استفاده می شود و با قرار گیری درپوش می توان از ورود گرد و خاک و شاخه و برگ به داخل آب استخر جلوگیری کرد. زیر انداز به جهت افزایش ضخامت بخش کف بدنه در نظر گرفته شده است که می توان آن را در زیر بدنه قرار داد و محصول را بر روی آن راه اندازی نمود و در این حالت بخش کف را ضخیم تر کرد. کسانی که تمایل به خرید استخر پیش ساخته 122*549 اینتکس 26732 دارند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنند.

خرید استخر پیش ساخته گرد اینتکس

نوعگرد
ظرفیت آب24311 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هافولاد ضد زنگ
جنس رویهPVC با الیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 4400 لیتر
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هامدت زمان راه اندازی : 60 دقیقه
وزن بسته بندی : 98.9 کیلوگرم
ارتفاع مفید آب : 107 سانتی متر
دارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...