استخر پیش ساخته 122*488 اینتکس intex 26326

intex 26326

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23,000,000 تومان

استخر پیش ساخته 122*488 اینتکس intex 26326 هم از سری استخرهای پیش ساخته باکیفیت و زیبایی است که شرکت اینتکس سعی کرده تا با ابعاد ایده آل و در عین حال با تجیزهات کامل اقدام به تولید و عرضه این محصول کند. در همین رابطه در گام نخست باید اشاره داشته باشیم که این محصول همان طور که در تصاویر هم قابل رویت است ظاهری کاملا گرد دارد که این گرد بودن باعث شده تا فضای داخلی استخر برای تمام سنین به بهترین شکل ممکن قابل دسترس و استفاده باشد. ظاهر این محصول نیز به صورت ساده و در عین حال ایده آل تولید شده که قطعا افراد می توانند با خیالی راحت از این محصول استفاده نمایند. به جز این مسئله باید اشاره کنیم که از نظر امکانات نیز این استخر یک محصول کامل به شمار خواهد رفت.

استخر پیش ساخته 122*488 اینتکس intex 26326 | اینتکس ایران

در واقع استخر پیش ساخته 122*488 اینتکس intex 26326 در کنار خود دارای یک عدد پمپ تصفیه آب شنی می باشد که نشان از قدرت بالای این پمپ و کارایی فوق العاده این محصول دارد. به جز این پمپ شما می توانید در کنار این استخر یک عدد نردبان پیش ساخته را هم مشاهده کنید که به صورت دو طرفه بوده و به بهترین شکل ممکن امکان استفاده از این محصول فراهم خواهد بود. علاوه بر این ها وجود نردبان و درپوش در کنار این استخر هم یکی دیگر از ویژگی های جذاب این استخر پیش ساخته به شمار می رود که به صورت کامل شما می توانید از این استخر بهره مند شوید. کیفیت فوق العاده بدنه در کنار طراحی زیبا و امکانات کامل این استخر باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید دست به خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه اینتکس ایران بزنید.

خرید استخر پیش ساخته 122*488 اینتکس مدل intex 26326 | اینتکس ایران

 نوعگرد
ظرفيت آب19156 ليتر
قطر488 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پايه هاآلومينيومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپشنی
درپوشدارد
زيراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگی هاقابلیت نصب روکار و توکار
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده برای پرورش ماهی
اقلام همراه نردبان


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...