استخر پیش ساخته 107*427 اینتکس intex 26720

intex 26720

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15,000,000 تومان

استخر پیش ساخته 107*427 اینتکس intex 26720 جزو استخرهای باکیفیت و بادوام شرکت اینتکس است که از نظر ابعاد و اندازه به گونه ای طراحی شده است که افراد بزرگسال و خانواده ها نیز می توانند در بهترین حالت ممکن از این محصول استفاده کرده و به تفریح بپردازند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول دارای ساختاری کاملا گرد است که این گرد بودن محصول یکی از نقاط قوت این محصول هم به شمار می رود. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این استخر پیش ساخته از نظر امکانات نیز به گونه ای طراحی شده است که شما دیگر نیاز به تهیه و خرید تجهیزات جانبی نخواهید داشت. در کنار این محصول یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری قرار دارد که فرآیند تصفیه کردن آب را در بهترین حالت ممکن انجام می دهد.

استخر پیش ساخته 107*427 اینتکس intex 26720 | اینتکس ایران

هم چنین استخر پیش ساخته 107*427 اینتکس intex 26720 دارای یک عدد نردبان پیش ساخته هم می باشد که ورود و خروج شما به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود. وجود درپوش و زیرانداز هم در داخل باکس این محصول باعث شده تا این استخر یک محصول کامل باشد و شما دیگر نیاز به تهیه و در واقع هزینه اضافی نداشته باشید. برای راه اندازی این استخر هم حدودا مدت زمان 30 دقیقه تا یک ساعت زمان نیاز است تا به صورت کامل و در بهترین حالت ممکن این محصول راه اندازی شود. کیفیت بالای بدنه این محصول و ضخامت فوق العاده ای که دارد باعث شده تا بدون نگرانی دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنید. با توجه به این خضوضیات امکان خرید و ثبت سفارش این استخر پیش ساخته از فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.

خرید استخر پیش ساخته 107*427 اینتکس مدل intex 26720 | اینتکس ایران

نوعگرد
ظرفیت آب12706 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری (3785 لیتر)
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...