استخر پیش ساخته 10 متری بست وی Bestway 56623

Bestway 56623

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
64,000,000 تومان

استخر پیش ساخته 10 متری بست وی Bestway 56623 بزرگ ترین سایز استخر پیش ساخته تولید شده توسط کمپانی بست وی می باشد که به بهترین شکل ممکن سعی کرده تا با امکانات کامل اقدام به ارائه این محصول نماید. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر پیش ساخته ساختاری مستطیلی شکل دارد و همانند استخر سایز بزرگ اینتکس ، این محصول نیز با بدنه ای ضخیم و با کیفیت تولید و ارائه شده است که قطعا همین مسئله سبب شده تا افرادی که قصد خرید یک محصول باکیفیت را دارند بتوانند بدون نگرانی دست به خرید و ثبت سفارش این محصول زده و یک استخر بزرگ و ایده آل را در اختیار داشته باشند. در همین رابطه باید اشاره کنیم که این استخر از بدنه سه لایه همراه با پایه های آلومینیومی ضد زنگ ارائه شده است که نشان از ضخامت و کیفیت بالای این استخر دارد.

استخر پیش ساخته 10 متری بست وی Bestway 56623 | اینتکس ایران

علاوه بر این ها استخر پیش ساخته 10 متری بست وی Bestway 56623 از نظر امکانات نیز به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید در کنار این محصول یک عدد پمپ تصفیه آب شنی را هم مشاهده کنید که فرآیند تصفیه کردن آب استخر را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد. هم چنین باید اشاره کنیم که این محصول دارای درپوش و زیرانداز هم می باشد به گونه ای که در هنگام نصب از زیرانداز برای راه اندازی بهتر استخر و از درپوش نیز برای جلوگیری از کثیف شدن آب می توانید استفاده کنید. نکته مهم دیگر در رابطه با این استخر وجود نردبان دو طرفه در داخل بسته بندی این محصول است که فرآیند ورود و خروج از استخر را برای شما بسیار راحت کرده است. این محصول قابل استفاده به عنوان یک استخر تفریحی خانوادگی ، استخر پرورش ماهی و همین طور استخر ذخیره آب کشاورزی می باشد. تمامی این توضیحات در کنار مشاهده جدول مشخصات این استخر باعث می شود تا شما بتوانید با اطمینان خاطر دست به خرید و ثبت سفارش این استخر پیش ساخته از سایت فروشگاه اینتکس ایران بزنید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب52231 لیتر
طول956 سانتی متر
عرض488 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپشنی 7571 لیتری
درپوشدارد
زیراندازدارد
سایر ویژگی هامناسب تفریحات آبی داخل منزل
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان
اقلام همراهدفترچه راهنما ، نردبان ، درپوش و زیرانداز


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...