استخر پیش ساخته گرد 132*549 اینتکس

Intex 26330

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
62,300,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد 132*549 اینتکس دارای ابعادی مناسب برای نصب در محیط های شخصی می باشد و می تواند محیط های خانوادگی را ایجاد سازد. از این رو به آن استخر پیش ساخته خانگی می گویند که قابلیت نصب در باغ و ویلا و یا حیاط های بزرگ را دارد. ظاهر این محصول در عین سادگی می باشد اما جذابیت خاصی را ایجاد کرده است که قابلیت نصب به حالت تو کار و رو کار را دارد. استخر پیش ساخته برای طرفداران تفریحات آبی منحصر به فرد است. به طوری که با داشتن آن دیگر نیازی به مراجعه به استخر های عمومی نخواهد بود و امکان دسترسی مداوم به تفریحات آبی مهیا می باشد. از این رو افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کنند و نصب آن را نیز در محیط های شخصی انجام دهند.

استخر پیش ساخته گرد 132*610 اینتکس وجود پمپ تصفیه آب در کنار این استخر پیش ساخته و متصل کردن آن به بدنه باعث می شود که آب داخل آن به صورت مرتب در حال تصفیه باشد و فضای داخل محصول تمیز و عاری از هر گونه عوامل بیماری زا باشد. به منظور نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته به حالت تو کار ابتدا محل مورد نظر را مشخص کنید و سپس به حفاری آن پرداخت. حفاری محل مورد نظر با توجه به ابعاد بدنه استخر پیش ساخته انجام می شود و زمین گود برداری خواهد شد. در نهایت بدنه راه اندازی شده محصول در داخل محل حفاری شده قرار خواهد گرفت. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد انتخاب و استخر پیش ساخته گرد 132*549 اینتکس و یا سایر نمونه های استخر پیش ساخته برند اینتکس و بست وی را دارید می توانید از سراسر کشور به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعگرد
ظرفیت آب32805 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپشنی
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...