استخر پیش ساخته گرد 122*488 مدل Chevron اینتکس

intex 26746

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
48,000,000 تومان

استخر پیش ساخته گرد 122*488 مدل Chevron اینتکس سازگار و منحصر به فرد می باشد که به دلیل داشتن طول عمر بالا مورد بهره برداری عده زیادی از علاقه مندان قرار می گیرد. از این استخر پیش ساخته در زمینه ایجاد استخر های تفریحی استفاده می شود. همچنین می توان برای ایجاد پرورش ماهی نیز از آن استفاده کرد و به بهره برداری از آن اقدام کرد. این استخر پیش ساخته بدنه ای گرد دارد که سازه های فولادی ضد زنگ آن را احاطه کرده اند تا در نهایت بتوان از ساختاری محکم و استوار بهره مند شد و توانست در طی سال های زیاد از آن لذت برد. این استخر پیش ساخته دارای لوازم جانبی کامل می باشد و در بدنه آن امکان نصب هر گونه لوازم جانبی وجود دارد. به همین خاطر است که افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند از داشتن آن لذت ببرند. در زمان خرید این محصول لوازمی مانند درپوش و زیر انداز و پمپ تصفیه آب به خریدار داده می شود تا بدون مشکل بتوان از آن استفاده کرد.

استخر پیش ساخته گرد 122*488 اینتکس

همچنین این محصول با قیمت مناسب به فروش می رسد و بابت داشتن این لوازم جانبی کامل هزینه اضافه پرداخت نمی شود. در نتیجه مورد توجه خریداران قرار می گیرد و می تواند بهترین اوقات را برای آن ها رقم بزند. کاربرد این محصول منحصر به فرد زیاد است و بدنه محکم آن تمامی موارد را تحت پوشش قرار می دهد. این استخر پیش ساخته دیواره های محکم و مقاوم دارد که هم قادر به تشکیل محصول استوار می باشد و هم می تواند آب زیادی را در خود نگه دارد. به هر حال کسانی که به دنبال یک استخر متوسط برای قرار دادن در مکان های شخصی می باشند می توانند این محصول را خریداری کرد و به صورت رو کار و یا توکار به نصب آن بپردازند. به جهت خرید آسان استخر پیش ساخته گرد 122*488 مدل Chevron اینتکس به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

خرید استخر پیش ساخته مدل Chevron اینتکس

نوعگرد
ظرفیت آب19200 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه ها فولاد ضد زنگ
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 4400 لیتر
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
ارتفاع مفید آب : 107 سانتی متر
زمان راه اندازی : 60 دقیقه
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...