استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس اصل 26383

intex 26383

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
68,000,000 تومان

استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس اصل 26383 دارای قطر 477 سانتی متری می باشد که می تواند موقعیت دلخواه افراد را فراهم سازد و در نهایت قادر به برطرف کردن نیاز افراد به محیط های این چنینی می باشد. استخر پیش ساخته از سری محصولات مقاوم و استوار است که با بدنه منحصر به فرد می تواند جایگزینی مناسب به جای استخر های بتنی باشد و برای افراد مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. در نتیجه این محصول بی نظیر که ساختاری گرد دارد توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای آن ها ایجاد موقعیت استاندارد کند. بدنه بزرگ محصول محلی برای تفریحات آبی است اما می توان آن را با داشتن امکانات زیاد در زمینه تولید و پرورش ماهی و میگو مورد بهره برداری قرار داد و از آن لذت برد. این استخر پیش ساخته توانسته بازدهی بالایی از خود نشان دهد و در نهایت در ایجاد کسب و کار موفق نیز نقش مهمی داشته باشد.

 این محصول دلخواه دارای امکانات کامل می باشد که شامل زیر انداز و درپوش و نردبان می باشد. همچنین به همراه این محصول پمپ تصفیه آب شنی نیز به خریداران داده می شود تا با خیالی آسوده از محصول در زمینه های مختلف بهره برداری کنند و از داشتن آن لذت ببرند. در بدنه تمامی سازگاری های لازم ایجاد شده است تا افراد بتوانند بدون هر گونه مشکلی نسبت به استفاده کردن از محصول اقدام نمایند. دریچه ای برای تخلیه آب در محصول ایجاد شده است که می توان آب را به راحتی تخلیه نمود و بدنه را تمیز کرد. در این صورت است که تعویض آب داخل استخر و تمیز کردن بخش داخلی آن به این صورت انجام می گیرد و در کم ترین زمان به وقوع می پیوندد. برای خرید استخر پیش ساخته گرد فایبرگلاس اصل 26383 تنها می توان به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرد و محصول را با قیمت مناسب و کیفیت اصل سفارش داد.

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر478 سانتی متر
ارتفاع124 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهفایبرگلاس
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپشنی
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای لایه فایبر گلاس اضافی
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...