استخر پیش ساخته گرد طرح چوب 26743

intex 26743

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
36,000,000 تومان

استخر پیش ساخته گرد طرح چوب 26743 جزو جذاب ترین بدنه ها به حساب می آید که می توان آن را به عنوان یک استخر دائمی در باغ و ویلا مورد استفاده قرار داد. استخر پیش ساخته بدنه ای با ساختار گرد دارد که می تواند نیاز افراد به داشتن محیط استخر را پاسخ بدهد. همچنین دارای سازگاری های زیاد می باشد که در نتیجه می توان از آن نهایت استفاده های لازم را به عمل آورد. بدنه بزرگ و جادار است که در داخل آن تفریحات آبی صورت می گیرد. همچنین می توان بخش های اطراف محصول را به شکل حرفه ای طراحی کرد و یک فضای منحصر به فرد به شکل چوبی برای تفریحات آبی ایجاد نمود. در هر صورت داشتن استخر پیش ساخته گرد طر ح چوب برای تمامی افراد لذت بخش می باشد و می تواند توجه آن ها را به داشتن بهترین موقعیت جلب کند. از این رو وجود دیواره های محکم استحکام زیادی را ایجاد کرده است تا افراد بتوانند در داخل محیط استخر پیش ساخته بهترین موقعیت و شرایط را به دست آورند و از داشتن آن لذت ببرند.

 دریچه هایی برای اتصال پمپ تصفیه آب به بدنه وجود دارد که سبب تصفیه مکرر آب داخل بدنه می شود و می تواند همواره محصول را با آب تمیز برای بهره برداری آماده سازد. همچنین دریچه ای برای تخلیه آب نیز وجود دارد تا افراد بتوانند آب داخل بدنه را در صورت نیاز در کوتاه ترین زمان تخلیه کنند و بدنه را تمیز کرده و یا آب آن را تعویض نمایند. با این وجود است که محصول مورد نظر توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و سبب شده است افراد بتوانند به راحتی و با خیالی آسوده از وجود محصول لذت ببرند. کسانی که تمایل به داشتن استخر پیش ساخته گرد طرح چوب 26743 دارند می توانند محصول را با قیمت مناسب و کیفیت اصل از نمایندگی مرکزی اینتکس سفارش دهند تا در کم ترین زمان به دست آن ها برسد و بتوان از آن استفاده کرد.

نوعگرد
ظرفیت آب24313 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...