استخر پیش ساخته گرد بزرگ بست وی Bestway 5614v

Bestway 5614v

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18,200,000 تومان

استخر پیش ساخته گرد بزرگ بست وی Bestway 5614v یکی از بزرگترین و جدید ترین استخرهای پیش ساخته گرد تولید شده توسط شرکت معتبر بست وی بوده که دارای کیفیت ساخت بالایی نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود می باشد. این استخر پیش ساخته جدید در واقع از نظر طراحی بدنه و ساختاری با مدل های پیشین خود تفاوت چندانی نداشته بلکه از نظر ظاهر و جنس بدنه مرغوب تر نیز شده است. استخری که با وجود داشتن ابعاد و ظرفیت آب بالا، می تواند برای تفریحات آبی، پرورش ماهی و کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد تا خریداران از صرف هزینه های اضافی دور بمانند چرا که نصب استخر بتنی و احداث استخر های چوبی در ابن ابعاد شامل هزینه های بیشتری خواهد شد. 

لازم به ذکر است استخر پیش ساخته گرد دارای جنس بدنه ای از نوع پی وی سی با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که همانند مدل های مشابه خود ساختار بدنه چند لایه و ضخیمی دارد تا در برابر عواملی مانند فشار آب، دمای مختلف آب، نور آفتاب و حتی ساییدگی های سطحی مقاومت لازم را داشته باشد. طرفی نیز این بدنه درصورت آسیب دیدن توسط شرکت سازنده قابل ترمیم و تعمیر بوده بنابراین می توان با خیالی راحت از این استخر برای استفاده های طولانی مدت خود استفاده کنید. گفتنی است انعطاف بالای بدنه نیز موجب جمع شدن استخر شما در حجم واندازه های کوچکتر شده تا توسط انواع وسیله های نقلیه صندوق دار قابلیت حمل داشته باشد. لازم به ذکر است جنس فریم های این کالا از آلومینیوم گالوانیزه است که نوعی جنس بدنه مقاوم و ضد زنگ در برابر شرایط جوی مختلف می باشد. جهت سفارش استخر پیش ساخته گرد بزرگ بست وی Bestway 5614v به شرکت اینتکس مراجعه کنید. 

نوعگرد
ظرفیت آب11133 لیتر
قطر396 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشدارد
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی - سایبان


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...