استخر پیش ساخته گرد با قطر 305 سانتی 26701

intex 26701

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,000,000 تومان

استخر پیش ساخته گرد با قطر 305 سانتی 26701 به دلیل داشتن ابعاد کمجا و منحصر به فرد به عنوان یک استخر پیش ساخته خانگی معرفی می شود که می توان آن را در محیط های شخصی مختلف مورد استفاده قرار داد. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است که توانسته رضایت مخاطب را جلب کند. چرا که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است تا بتوان با سازگاری زیاد از وجود محصول در طی سال های زیاد بهره مند شد. استخر پیش ساخته بدنه گرد دارد که قطر کوچکی آن را تشکیل داده است. به همین خاطر در فضای کوچک به صورت کمجا راه اندازی می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه محصول از دو بخش اصلی تشکیل شده است که بدنه با جنس پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی بوده است و سازه هایی از جنس فلز آلومینیوم گالوانیزه شده را شامل می شود.

خرید استخر پیش ساخته گرد با قطر 305

به هر حال این نمونه از محصولات که از بدنه از قبل ساخته شده می باشند می تواند بهترین و با مزیت ترین محصول باشد که افراد به جای استخر های بتنی آن را خریداری می کنند. بابت خرید استخر پیش ساخته مد نظر هزینه کم تری پرداخت می شود و در نهایت می توان محصولی به صرفه و منحصر به فرد را برای استفاده در طول عمر بالا خریداری کرد. این استخر پیش ساخته قابلیت جمع آوری و نصب آسان دارد به طوری که با استفاده در یک محیط می توان اجزای آن را جمع آوری کرد و برای انتقال به محیطی دیگر آماده کرد و در نهایت توانست محصول را در مکانی دیگر مورد بهره برداری قرار داد. به همین خاطر است که جزو محصولات با مزیت می باشد که در طی سال های زیاد قادر به رفع نیاز افراد به تفریحات آبی می شود. کسانی که به دنبال خرید آسان استخر پیش ساخته گرد با قطر 305 سانتی 26701 می باشند تنها می توانند با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را با پرداخت هزینه کم نهایی سازند.

استخر پیش ساخته گرد 305 سانتی مدل 26701

نوعگرد
ظرفیت آب4485 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 1250 لیتر
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب تمام سنین
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...