استخر پیش ساخته کم جا اینتکس

intex 28316

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19,200,000 تومان

استخر پیش ساخته کم جا اینتکس از سری محصولات کاربردی و منحصر به فردی است که امروزه افراد زیادی به آن نیاز دارند. در نتیجه می توانند خرید آن را انجام دهند و از داشتن آن لذت ببرند. استخر پیش ساخته محصولی پر کاربرد است که در زمینه های مختلف می توان از آن استفاده کرد. این محصول نیز به دلیل داشتن ابعاد 4 متری می تواند به عنوان یک استخر منحصر به فرد برای پرورش ماهی استفاده شود. همچنین می توان از آن برای دخیره آب برای کشاورزی استفاده شود. در نتیجه با توجه به موارد فوق پر فروش و منحصر به فرد خواهد بود. سازگاری بدنه نسبت به نصب در محیط های مختلف جزو مزیت های مهم استخر پیش ساخته مد نظر می باشد که با این وجود می توان خرید آن را انجام داد و به نصب آن اقدام کرد.

استخر پیش ساخته کم جا اینتکس بدنه کم جا قادر به حمل و نقل و جا به جایی است. چرا که سازه های تشکیل دهنده آن قابل جداسازی می باشد و در صورت نیاز از هم جدا می شود. در نتیجه به حالت تاشو در آمده و در بسته بندی به محلی دیگر هدایت می شود. در داخل بسته بندی علاوه بر بدنه اصلی استخر و سازه های نگهدارنده آن ، یک عدد نردبان استاندارد و پیش ساخته و یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری به همراه فیلتر کاغذی قرار داده شده تا شما با انتخاب یک محصول یک مجموعه کامل را دریافت نمایید. با توجه به این موارد اگر شما تمایل به خرید استخر پیش ساخته کم جا اینتکس دارید می توانید این محصول را در همین صفحه از وب سایت به سبد خرید خود اضافه کرده و یا از شماره های فروشگاه اینتکس که داخل وب سایت درج شده استفاده نمایید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب2006 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی سه لایه
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زیراندازندارد
سایر ویژگی هادارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراهنردبان


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...