استخر پیش ساخته مستطیلی بست وی Bestway 56456

Bestway 56456

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
38,850,000 تومان

استخر پیش ساخته مستطیلی بست وی Bestway 56456 دارای تمامی امکانات لازم جهت داشتن تفریحات آبی است و در واقع می توان به وسیله آن بهترین موقعیت را تجربه کرد. این محصول بی نقص و حرفه ای طراحی شده است و با داشتن پایه های یو شکل می تواند مقاومت لازم برای بهره برداری در مدت زمان طولانی را ایجاد نماید. از این رو کسانی که به دنبال یک محصول با طول عمر بالا می باشند تا با خرید بتوانند از آن نهایت استفاده را ببرند می توانند استخر پیش ساخته مستطیلی بست وی Bestway 56456 را سفارش دهند. بدنه دارای دریچه ای به منظور اتصال پمپ تصفیه آب می باشد که می تواند به صورت مکرر آب داخل بدنه را تصفیه کند. از این رو نیازی به تعویض مداوم آب داخل استخر پیش ساخته نخواهد بود.

 چرا که آب در حال تمیز شدن است و هیچ آلودگی در آن وجود ندارد. علاوه بر این دریچه یک دریچه دیگر نیز بر روی بدنه قرار دارد که محلی برای تخلیه آب داخل استخر می باشد. با داشتن این دریچه تخلیه و تمیز کردن بدنه خالی از آب محصول آسان خواهد شد. همچنین می توان در زمان نیاز به جمع آوری استخر پیش ساخته بدنه را به این روش تخلیه کرد و به راحتی به جمع آوری آن پرداخت. این استخر پیش ساخته برزنتی مجهز به پمپ تصفیه اب و نردبان بوده تا نیاز شما را برای خرید تجهیزات جانبی مجزا به طور کامل برطرف سازد. اگر قصد خرید استخر پیش ساخته مستطیلی بست وی Bestway 56456 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

استخر پیش ساخته مستطیلی بست وی Bestway 56456 | اینتکس ایران

نوعمستطیلی
ظرفیت آب8124 لیتر
طول412 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 2006 لیتر 220 ولت
درپوشدارد
زیراندازدارد
سایر ویژگی هامناسب سنین مختلف
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان
اقلام همراهپکیج راهنما ، پمپ تصفیه ، نردبان


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...