استخر پیش ساخته فریمی 76*366 با پمپ تصفیه بست وی

Bestway 56416

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,900,000 تومان

استخر پیش ساخته فریمی 76*366 با پمپ تصفیه بست وی با طراحی به روز و شیک دارای بدنه گرد می باشد که تمامی تفریحات مهیج آبی در داخل آن رقم می خورد و با داشتن ابعاد کمجا و منحصر به فرد برای استفاده در مکان های مختلف خریداری می شود. استخر پیش ساخته از نوع فریمی بوده است که با دیواره های محکم و پایه استوار و مقاوم توانسته برای استفاده در طول عمر بالا ساخته شود و از داشتن آن لذت برد.

 این محصول بدنه ای مقاوم و سازگار دارد که دارای ضخامت زیاد می باشد و همچنین دارای پایه های ضد زنگ و ضد پوسیدگی بوده است تا سازگاری های خود را بیش تر نشان دهد. در این صورت با کنار هم قرار گرفتن بدنه برزنتی در کنار سازه ها و پایه های آلومینیومی می توان از داشتن این استخر پیش ساخته لذت برد و به بهره مندی از این محصول منحصر به فرد دست پیدا کرد. استخر پیش ساخته بر روی سطوح مختلف استفاده می شود به طوری که دچار تغییر مکان و حرکت بر روی سطوح لغزنده نخواهد شد. چرا که در زیر پایه های محصول پلاستیک قرار گرفته است تا این شرایط را ایجاد کند و موجب ثابت ماندن محصول بر روی سطوح می شود. از این رو شرایطی را دارد که افراد به آن تمایل دارند و به جهت رفع نیاز بسیاری از افراد به داشتن مکانی تفریحی استفاده می شود. استخر پیش ساخته فریمی 76*366 با پمپ تصفیه بست وی محصولی با بدنه سازگار و منحصر به فرد است که با تمامی امکانات لازم با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس ایران خریداری می شود و می توان با پرداخت هزینه مناسب آن را برای مکان های مختلف تهیه نمود.

 نوعگرد
ظرفيت آب6473 لیتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
وزن25.2 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
پمپ بادندارد
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان کم
قابل استفاده خانوادگی و تفریحی
مناسب برای پرورش ماهی و دخیره آب کشاورزی
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...