استخر پیش ساخته فریمی 4/5 متری اصل 28279

intex 28279

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,000,000 تومان

استخر پیش ساخته فریمی 4/5 متری اصل 28279 از بدنه مستطیلی شکل تشکیل شده است که دارای پایه های فریمی می باشد و می تواند مقاومت و دوام بالایی از خود نشان دهد. در نتیجه از سری محصولات با دوام و سازگاری است که برای استفاده در طول عمر بالا ساخته شده است. به همین خاطر است که جایگزین استخر های بتنی می شود و می توان آن را در مکان باغ و ویلا و فضا های سرپوشیده مورد بهره برداری قرار داد. استخر پیش ساخته توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و مزیت های زیادی را ایجاد سازد. چرا که با قیمت ارزان بهترین محیط به دست می آید و کاربرد زیادی از آن به عمل می آید. همچنین می توان محصول را در زمینه تفریحات تابستانی و آبی و همچنین در زمینه صنعت و کشاورزی مورد بهره برداری قرار داد و از آن لذت برد و توانست شرایط خوبی را ایجاد کرد. بدنه از دو بخش اصلی تشکیل شده است که رویه آن شامل جنس پی وی سی شمعی می شود و سازه هایی با جنس فلز آلومینیوم گالوانیزه ساخته شده است.

خرید استخر پیش ساخته فریمی 4/5 متری

از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و برترین نمونه از محصولات را مورد استفاده قرار داد. استخر پیش ساخته فریمی با این سازه ها استحکام زیادی دارد و می تواند بر روی سطوح به راحتی قرار گیرد و دچار مشکل نشود. همچنین بدون ایجاد پوسیدگی و شکستگی می باشد تا بتوان با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند شد. بدنه برای نصب پمپ تصفیه آب آماده می باشد و دارای بخش های مختلف است تا بتوان آب داخل خود را تصفیه کند. به همراه این محصول بی نظیر پمپ باد فیلتری قرار دارد و به صورت رایگان به افراد ارائه می شود. از این رو جزو محصولات به صرفه تلقی شده است که بابت خرید آن نیاز به پرداخت هزینه نمی باشد. به جهت خرید آسان استخر پیش ساخته فریمی 4/5 متری اصل 28279 به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس مدل 28279

نوعمستطیلی
ظرفیت آب7127 لیتر
طول450 سانتی متر
عرض220 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 2006 لیتر
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
وزن: 25.5 کیلو گرم
اقلام همراهبسته تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...