استخر پیش ساخته فریمی 211*400 بست وی با پمپ تصفیه

Bestway 56424

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17,200,000 تومان

استخر پیش ساخته فریمی 211*400 بست وی با پمپ تصفیه به منظور راحتی افراد برای داشتن محیطی جهت تفریحات آبی طراحی و تولید شده است که افراد را راضی و خشنود می کند و در نهایت می تواند به بهترین شکل تفریحات آن ها را رقم بزند. استخر پیش ساخته فریمی دارای ابعاد استاندارد می باشد و ظرفیت آب داخل آن نیز مناسب بوده است. به طوری که می توان برای ایجاد تفریحات آبی دست جمعی استفاده شود و بهترین لحظات را رقم بزند. این تفریحات اغلب در فصول گرم سال صورت می گیرد و افراد می توانند بهترین شرایط را تجربه کنند و از آن بهره مند شوند. استخر پیش ساخته با سازه های فریمی قابلیت نصب آسان دارد و با انتخاب محل قرار گیری آن می توان نسبت به نصب و راه اندازی محصول اقدام کرد و از آن بهره مند شد. 

محصول مورد نظر به همراه خود دارای پمپ تصفیه آب می باشد که آب داخل بدنه را به صورت مکرر در حال تصفیه می باشد و در نتیجه آب تمیز و عاری از الودگی خواهد بود. با این وجود است که بدون هر گونه نقص و آسیب در طول مدت زمان طولانی از آن استفاده نمایند و از آن بهره مند شوند. پایه ها به دلیل داشتن بخشی پلاستیکی در انتها بر روی سطوح لغزنده نیز حرکت نمی کند و تحرک ندارد در این صورت بدون هر گونه مشکل برای علاقه مندان در اختیار آن ها می باشد و می تواند مزیت های زیادی را ایجاد کند. چنانچه تمایل به انتخاب و خرید استخر پیش ساخته فریمی 211*400 بست وی با پمپ تصفیه دارید می توانید فروشگاه اینتکس ایران را مورد بررسی قرار دهید و خرید خود را نهایی سازید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب5700 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض211 سانتی متر
ارتفاع81 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...